Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenkt deg å bli litt bedre kjent med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: e6485...546
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha tror du alle sitter og crusher på hverandre her inne du eller :P Men uansett jeg ER faktisk litt betatt.. og jeg vet det er mest sannsynlig noe galt med meg noe issues osv fordi han jeg er betatt av her inne virker jo litt drittsekk og han er bare en bruker på et forum, men virker fortsatt følsom og veeldig morsom. skikkelig sjarmerende! det er han baby_blue . Og jeg vet det er teit fordi jeg kjenner han ikke og har ikke snakket med han.. men syns bare han virker så god.

Håper ikke du tror jeg er en crazy stalker, er ikke det asså men har litt mye fritid i en periode (hvis du leser dette)
nei jeg er ikke 14 år

Anonymous poster hash: 3b312...3aa
Skrevet

jeg er AB over her. svarte da tråden enda het "Hvilken KG bruker har du et crush på/ syns du er sjarmerende" eller noe , husker ikke ordrett. ble bare enda mer flaut nå da x|

Skrevet

jeg er AB over her. svarte da tråden enda het "Hvilken KG bruker har du et crush på/ syns du er sjarmerende" eller noe , husker ikke ordrett. ble bare enda mer flaut nå da x|

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: b95d3...64a

• Liker 3
Skrevet

haha tror du alle sitter og crusher på hverandre her inne du eller :P Men uansett jeg ER faktisk litt betatt.. og jeg vet det er mest sannsynlig noe galt med meg noe issues osv fordi han jeg er betatt av her inne virker jo litt drittsekk og han er bare en bruker på et forum, men virker fortsatt følsom og veeldig morsom. skikkelig sjarmerende! det er han baby_blue . Og jeg vet det er teit fordi jeg kjenner han ikke og har ikke snakket med han.. men syns bare han virker så god.

Håper ikke du tror jeg er en crazy stalker, er ikke det asså men har litt mye fritid i en periode (hvis du leser dette)

nei jeg er ikke 14 år

LOL, husk å bruke beskyttelse da.

Og finnes det ikke sånn tusen tråder om dette allerede?

Skrevet

LOL, husk å bruke beskyttelse da.

Og finnes det ikke sånn tusen tråder om dette allerede?

haha , blir vel mitt ansvar det :P neida, men jeg har bare sett denne tråden jeg og når jeg svarte istad så het den noe annet

Skrevet

Hæ? :klo:

når jeg trykka inn på denne tråden for å svare så het den noe annet.. ikke hvilken kg bruker vil du bli KJENT med, men hvem har du lyst på / hvem liker du, ja noe sånt.. også så jeg at det var en ny tråd som het hvem vil du bli kjent med, så hadde jeg plutselig svart i den :S forvirrende

Skrevet

Jeg har bare laget en tråd og den har hetet det samme hele tiden TS.

Anonymous poster hash: e6485...546
  • Liker 3
Skrevet

Går det for AB å slette innlegg? Tenk om Baby_Blue leser det og blir sint..

Er jo egn tragisk hvertfall når ingen andre skrev noe :o men jaja jeg fikk det ut kanskje han aldri ser denne tråden satser på det uff :P

Gjest Whitestripes
Skrevet

Den jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, er Gjest. Hun er ei kul dame som jeg får mer og mer sansen for!

Skrevet

Går det for AB å slette innlegg? Tenk om Baby_Blue leser det og blir sint..

Er jo egn tragisk hvertfall når ingen andre skrev noe :o men jaja jeg fikk det ut kanskje han aldri ser denne tråden satser på det uff :P

Han har over 2000 innlegg, og kan dermed se hvem som poster bak AB.

• Liker 6
Gjest supernova_87
Skrevet

Han har over 2000 innlegg, og kan dermed se hvem som poster bak AB.

Er det sant? Nei!?

Skrevet

Den jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, er Gjest. Hun er ei kul dame som jeg får mer og mer sansen for!

Er ikke gjest bare navnet på alle som ikke er logget inn??

Hehe nei alle med over så og så mye innlegg kan ikke se anonym. Ingen som ser nick der er jo ip adressa moderatorene ser bak AB og ser det er den samme som det og det nicket, eller?

Skrevet

Ble litt surr , mente da ser de den samme ip adressen bak AB og nicket og ser da hvem det er

Skrevet

Er ikke gjest bare navnet på alle som ikke er logget inn??

Hehe nei alle med over så og så mye innlegg kan ikke se anonym. Ingen som ser nick der er jo ip adressa moderatorene ser bak AB og ser det er den samme som det og det nicket, eller?

Du er visst ganske ny her.

• Liker 4
Skrevet

Gjest, Minya og grethe91 :)

Anonymous poster hash: 37b17...fa9

Skrevet

Du er visst ganske ny her.

ja.. er ikke sånn pro kg-er nei, hvis det er teit :P ?

Gjest Silverstream
Skrevet

Hmm, nei si det .... ingen tror jeg. De fleste blir bare for spesielle for meg.

Skrevet

Syns disse trådene er merkelige. Ekstra spesielt når folk skriver under nick.

Litt sånn smiskete? Ah,jeg liker deg,så da må du notere deg det,så liker du sikkert meg også :-D

Veldig banalt og barnslig egentlig. Men jeg liker noen bedre enn andre her jeg også,men da går det jo på meninger og utsagn,ikke om jeg ville blitt bedre kjent akkurat!

Syns flere er underholdende,kloke og flinke med å ta ting seriøst. Da husker jeg nick.

White Stripes,New Girl og noen av guttene her er de jeg noterer meg mest. Og Yvonne,-den dama er sånn veldig god...varm og empatisk. Så liker jeg AUG AUG. Rimelig oppegående og grei. Og kjæresten hennes,selv om han er litt mer merkelig :-) Jada,på en ok måte. Brutal mann har mye lesbart,og flere med. Men det holder at jeg har de her. En trenger da ikke ønske noe mer?

Så er det Gjest da. Hun er krass og direkte,men den dama har et hjerte av gull tror jeg. Er mange flere jeg liker her. Tilmed de som stadig hugger så fort jeg viser meg. De har vel også sin misjon :-)

Det er egentlig få jeg misliker utsagn til her,men noen ytterst få av de bitre menna :-D

Mange flinke her. Til å kommunisere. Det er det viktigste. Å være saklige.

Det er hva jeg mener,men jeg har ikke noe ønske om å treffe dem,annet enn her. Selv om det sikkert kunne klaffet :-) Og ja,jeg sender dette som anonym. :-D

Anonymous poster hash: 3dd68...0d6
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...