AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg har så mørke ringer under øynene, selv om jeg sover nok. Jeg kan jo sminke dem mindre synlige, men hvordan få dem helt bort?Anonymous poster hash: dd7b7...182
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Bruker du øyekrem riktig. Den skal påføres på beinet under lyet. Ikke rett under for da suger huden til seg all fyktigheten og det blir for mye fukt. Du kan google eye cream application.Anonymous poster hash: eb34a...1f6
Djungelvrål Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 De forsvinner aldri fordi huden under øynene er tynnere enn i resten av ansiktet. Du kan legge concealer og skjule dem. Thats it.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Så de vil aldri bli bedre? Jeg ser ut som en vaskebjørn! TSAnonymous poster hash: dd7b7...182
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Var det ikke Jan Tomas som anbefalte analkløekrem under øynene? Aner ikke om det virker da... Anonymous poster hash: 2fb18...2f3
Gjest C'est la vie:) Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Har akkurat det samme og har prøvd ulike kremer og kjerringråd. Til slutt har jeg innsett at jeg er skapt sånn, og eneste alternativ er eventuelt å sminke det bort for dagen, dersom en føler behov for det
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Jeg sliter med dette og har tenkt å ta Tear trough-behandling med restylane når jeg får råd.. Blir bare verre med årene. Jeg som egentlig er i mot all fiksing på utseendet.... Anonymous poster hash: d660e...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå