AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hva skjer med dette da? Jeg så jo på nyhetene at en med anonymous maske holdt noen mennesker fanget og tror kanskje de ble torturert? Men i allefall var de fanget. Nå har såå mange av mine bekjente på Facebook tatt den anonymous maska som profil bilde+ forside bilde.. hu ene har tilogmed kjøpt seg en sånn maske og tatt bilde av seg selv med den med utfordrende klær (anonymous groupie, whaat? ) . Så kan noen fortelle meg hva dette håpet er og hvorfor alle liker dem så godt? Når de gjorde bare slemme ting på nyhetene. Alle liker gruppen deres på fb og virker som det er "kult" å støtte dem og ha bilder av masken sammen med teksten: "We are anonymous. We are a legion. We do not forgive. We do not formet. Expect ut. Og nøyaktig hva er det vi skal expecte? Og hu andre jenta jeg så hadde lagt ut bilde av dette, ehm trekke hu veit hva det er engang for hu er ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat.. Vet ikke om det har noe å si men de som har trykket liker på gruppa/ bruler bilder av dette som jeg kjenner de er også mennesker som fester mye/ ruser seg. Hilsen forvirra jente Anonymous poster hash: 2c9bb...65b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Og nøyaktig hva er det vi skal expecte? Og hu andre jenta jeg så hadde lagt ut bilde av dette, ehm trekke hu veit hva det er engang for hu er ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat.. Anonymous poster hash: 2c9bb...65b Pot calling the kettle black... Anonymous poster hash: ade76...9f2 9
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 (endret) Anonymus er vel en gruppe med hackere så vidt jeg har forstått. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Men jeg har en liten mistanke om at du blander denne gruppen med IS? Jeg føler veldig godt med i nyhetsbildet, og har ikke hørt noe om førstnevnte gruppe nå i det siste. Endret 4. september 2014 av Spirrevirrevipp
El Duderino Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 «Anonymous» er ikke noen fast gruppe. Det er bare et navn som ensomme drittunger tar til seg for å leke at de er del av noe større enn soverommet i kjelleren til mor. 4
netpuppy Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Det er en gruppe med hackere (tror medlemmene er ganske flytende) som har tatt på seg oppgaven med å være samfunnets vaktbikkjer på nett. De har brukt ett par år nå på å finne, henge ut og anmelde dyreplagere og nå har de begynt å gjøre det samme med pedofile. Altså henger dem ut offentlig på nettet med bilde, fullt navn og adresse. Tror ikke de har kidnappet noen og tror, som en over her sier, at du kanskje blander det med ISIL. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 jamen på nyhetene da han mannen (han var nordmann tror jeg og opprinnelig sør amerikansk mener jeg å huske) Han pekte på et lite skjul med fanger i. mener han hadde på seg en sånn maske som den anonymous gruppa bruker. men kanskje jeg husker feil og at det var en annen maske? I såfall er det jo bare en gruppe på fb og ikke noe stort likevel - TS Anonymous poster hash: b4c21...070
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Det var IS. Propaganda videoen dems.Anonymous poster hash: 40d10...603
Gjest Hummels Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 (endret) hu ene har tilogmed kjøpt seg en sånn maske og tatt bilde av seg selv med den med utfordrende klær Anonymous poster hash: 2c9bb...65b Utfordrende klær? Å lagt det ut på facebook? I såfall. Noen jenter altså! Eier ikke vett i hodet. Endret 8. september 2014 av Baby_Blue
globalagogo Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Hadde du TVen på mute? Tror du klarer å forstå om du bare hører etter hva som blir sagt i reportasjen altså
electric_trond Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 dette er hva anonymous driver med http://www.nrk.no/nordland/hackerforum-tar-aeren-for-lano-seier-1.7281718 Det er bare guttestreker på internasjonalt nivå, gå til 4chan for å bli med selv
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Google is your friend. Anonymous poster hash: 24b3b...c4a
Guybrush Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 For folkeopplysningens del. Det er guy fawkes masker. Logoen til "Anonymous" er en vel en dressoverdel uten hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå