AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Del Skrevet 4. september 2014 Skal snart til spania og lurer på hvilke klesmerker jeg bør gå for der? Vet bare om zara, desigual og mango...noen som vet om annet jeg bør se etter? Anonymous poster hash: 2e89b...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 4. september 2014 #2 Del Skrevet 4. september 2014 Massimo Dutti er spansk og har klassisk elegante klær. Kjøpt mye der selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 4. september 2014 #3 Del Skrevet 4. september 2014 Bershka og Hoss Intropia har mye fint Bull and Bear er også spansk tror jeg. De er ganske rimelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 4. september 2014 #4 Del Skrevet 4. september 2014 Stradivarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 4. september 2014 #5 Del Skrevet 4. september 2014 Suit Blanco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. september 2014 #6 Del Skrevet 4. september 2014 Sko: Camper, El Naturalista, KMB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 4. september 2014 #7 Del Skrevet 4. september 2014 Bershka, Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Desigual og Mango var der jeg handlet mest de årene jeg bodde i Spania. Her har du en oversikt over de mest kjente spanske merkene : http://www.therichest.com/expensive-lifestyle/fashion/10-top-fashion-brands-you-didnt-know-were-spanish/2/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå