AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Har ei venninne (38 år) som det siste året har skiftet helt stil- Hun har gått fra å være litt "kjedelig" og uten stil, til å nå se skikkelig bra ut. Hun kler seg klassisk og det går mye i skjorter, cardigans, skjerf og fine bukser og sko. Har lagt merke til at det går i alt fra Ralph Lauren til Diesel og G-star. Hun er blitt merkebevisst og viser merkene på en sofistikert måte (ikke store logoer), men hun FÅR vist dem frem, og det tror jeg er viktig for henne (av en eller annen grunn). Det jeg lurer på er hvordan hun har klart å bli så motebevisst og fin i stilen på så kort tid? Hva leser hun? hvor handler hun? og hvordan klarer hun gjøre, tilsynelatende, kupp på merkeklær? (for hun og mannen er begge lærere og har ingen superhøy inntekt) ...og nei...jeg vil ikke spørre henne direkte. Det er derfor jeg spør her. Anonymous poster hash: e87e9...e7a
skyflakes Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hvordan i alle dager skal VI vite det? Du vil jo aldri få et 100% riktig svar med mindre du spør henne selv, hvertfall når hele HI består av "jeg tror at"... Hun leser vel blogger, motemagasiner, går i butikker og finner det hun liker. Jeg følger nøye med på når favorittbutikkene mine har salg, hvis det fins måter å få rabattkoder på, når kjendiser/bloggere jeg liker stilen til har på seg noe nytt. Kjøper helst en dyr ting istedet for fem billige, og jeg er student. Hun er jo en voksen dame i fast jobb, og da er ikke Ralph Lauren f.eks så utrolig dyrt. Bare sett deg ned og finn ut hva du selv liker TS, så er det bare å oppgradere garderoben! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå