nyibyen Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Fortalte her sist at jeg skulle på date, første etter exen, og var spent og lykkelig... Daten var OK den, han endte opp hjemme hos meg, alt var koselig og fint. Sovnet sammen. Så fikk jeg mareritt. Jeg drømte at jeg var fanget av skumle menn. Og så kom han - exen - på hvit hest og reddet meg. Våknet ved siden av den nye og hadde bare lyst til å gråte. Nå ringer den nye hver dag og vil møte meg og skjønner ikke at jeg plutselig tar avstand, jeg som var så ivrig i begynnelsen. Og jeg har kjempedårlig samvittighet. Men alt føles helt feil. :-( Hater meg selv for tiden og det jeg har gjort mot den nye gutten, og at det skal være SÅ forbaska vanskelig å komme over min utro ex.
Gjest 1111 Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 :trøste: Er ikke lett å skulle begynne å date igjen etter et brudd. leste ikke det forrgie innlegget ditt - men kanskje det var for tidlig ennå? Ikke hat deg selv, det har du ingen grunn til. ta det som det kommer og ikke press deg selv til å gjøre ting du ikke har lyst til.
Musemor Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Kanskje du burde fortelle den nye hva du føler. Det blir lettere for ham også tror jeg.. Nå går han vel bare og lurer på hva han har gjort galt?!
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 [noen jenter er veldig rare skjønner meg ikke på hodene deres
valentino Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Nå ringer den nye hver dag og vil møte meg og skjønner ikke at jeg plutselig tar avstand På grunn av en drøm?
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 På grunn av en drøm? Nei. Men pga drømmen ble hun mer bevisst på følelsene sine som hadde ligget og murret i underbevisstheten.
Gjest Emera Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Tiden må få jobbe for deg. Så enkelt og så vanskelig. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver her. Mannen min flyttet fra meg etter å ha truet med å gjøre det flere ganger. Jeg "gikk på nåler" i flere år, redd for å si eller gjøre noe som ville få ham til å gå fra meg. Selv om jeg burde ha ventet at han til slutt ville gjøre alvor av det, så var det fryktelig vondt når det først skjedde. Vi har sterke følelsesmessige bånd til kjærestene våre. Selv om de sviktet. Og nå har du altså gått videre med livet ditt, og vært sammen med en ny gutt. Den første etter eksen. Det kommer gjerne mange slike "første ganger" etter et brutt forhold. "Første frokost uten ham," "første gang vi hører den sangen etter bruddet," første høytid etter bruddet," og så videre. Vi må gjennom en prosess hver gang. For det kommer stadig noe som vekker minner. Din identitet fra det forrige forholdet vil du ha med deg en stund. Ta deg god tid med den nye gutten. Det er sikkert fornuftig å ikke gå for fort frem. Er han interessert i et seriøst forhold, så tror jeg han vil forstå deg. De tingene du går igjennom nå, viser bare at du har et sunt følelsesliv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå