AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hei. Det er en gutt jeg liker godt. Men vi treffes sjeldent pga avstanden som er i dag. Det har vært en slags spenning og tiltrekning mellom oss. Han har bursdag snart, og jeg husker at han fortalte meg når han hadde bursdag første gang vi møttes i en bisetning, men tviler på at han husker min eller at han har sagt datoen Blir det kleint av meg å gratulere han? Føler det virker så rart og desperat av meg. Hva ville dere tnekt om dere fikk en slik melding? Anonymous poster hash: 97f6b...dc4
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Er du den samme med det andre innlegget?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Er du den samme med det andre innlegget? Ja. Jeg postet det i feil felt. Anonymous poster hash: 97f6b...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Nei, det er en fin måte å åpne opp en samtale på. Anonymous poster hash: 38c8a...50f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Gjør det! Da blir han glad Anonymous poster hash: 15fe6...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå