Puny Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 (endret) Var så usikker på hva jeg skulle kalle denne tråden, men jeg er på utkikk etter noe til å få opp volumet i en hestehale. Har sett på noe sånt, http://www.ebay.com/itm/2pcs-Volume-Hair-Base-DIY-Hair-Velcro-Volumizing-Tool-/321161962157?pt=UK_Health_Beauty_Hair_Care_Brushes_Combs_PP&hash=item4ac6bea2ad men jeg finner de bare for svart hår på ebay, noen som har noen erfaringer? Noen vet om noen gode gode YouTube tutorials, blir jeg også kjempeglad! Endret 4. september 2014 av Zereta
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Var så usikker på hva jeg skulle kalle denne tråden, men jeg er på utkikk etter noe til å få opp volumet i en hestehale. Har sett på noe sånt, http://www.ginza.se/product/baby-looney-tunes-lille-pip/332675/ men jeg finner de bare for svart hår på ebay, noen som har noen erfaringer? Noen vet om noen gode gode YouTube tutorials, blir jeg også kjempeglad! Hæææh????
Puny Skrevet 4. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2014 Hæææh???? Hehe, feil link ha, rettet opp.
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Hehe, feil link ha, rettet opp. Di hadde slike på glitter for en stund tilbake siden. Siden jeg er blond, kjøpte jeg de 'gule'. De ble derimot alt for gule og du kunne se de igjennom håret. Not nice o_o
Puny Skrevet 4. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2014 Di hadde slike på glitter for en stund tilbake siden. Siden jeg er blond, kjøpte jeg de 'gule'. De ble derimot alt for gule og du kunne se de igjennom håret. Not nice o_o Ja, jeg har funnet noen gule på ebay også, men er redd det syntes igjennom, var du ellers fornøyd med de da, var de lette å bruke?
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Ja, jeg har funnet noen gule på ebay også, men er redd det syntes igjennom, var du ellers fornøyd med de da, var de lette å bruke? Jeg har superglatt hår, så de satt ikke på plass uten et lass med hårspray. Synes ikke det var noe for meg. Venninna mi som ikke har like platina farge som meg, synes de er supre! Hun har derimot tykkere hår som ikke er så glatt, så for henne fungerte de bra.
Puny Skrevet 4. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2014 Jeg har superglatt hår, så de satt ikke på plass uten et lass med hårspray. Synes ikke det var noe for meg. Venninna mi som ikke har like platina farge som meg, synes de er supre! Hun har derimot tykkere hår som ikke er så glatt, så for henne fungerte de bra. Ok, takk for svar! 1
FantasDick Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Jeg har akkurat de du linker til, TS. Har fint (tynt) og superglatt hår, men de bumper-greiene der har så mye borrelås på seg at de sitter så godt at du nesten ikke får de ut etterpå. Må være noe ganske annet de fra Glitter som Maju nevner. Om jeg ikke bruker bumper for å få volum pleier jeg å tuppere og spraye til jeg får ønsket volum. Tar så halen i strikk og "drar" håret ut fra strikken der jeg vil ha volumet (det blir ofte litt flatt når jeg strammer strikken, derfor jeg drar håret ut igjen). Sprayer over på nytt og ferdig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå