AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Velkjent fenomen, men hvor i allverden kan disse sokkene ta veien?? Hver bidige gang jeg tømmer vaskemaskiner så sitter igjen men en sokk fra hvert par!!!! Og kurven med "ener" sokker blir bare større og større..... Har noen en god løsning på dette?? Anonymous poster hash: f68e6...194 1
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Velkjent fenomen, men hvor i allverden kan disse sokkene ta veien?? Hver bidige gang jeg tømmer vaskemaskiner så sitter igjen men en sokk fra hvert par!!!! Og kurven med "ener" sokker blir bare større og større..... Har noen en god løsning på dette??Anonymous poster hash: f68e6...194 Du har sokkemonster i vaskemaskinen din. Vanskelig å bli kvitt de om man først har fått det. Det jeg gjør er å bare kjøpe sokker av samme merket og samme farge, da gjør det ikke noe hvor mange som blir borte, alle passer til hverandre uansett!
#Sunrise Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 har ikke det problemet, kjøper helt like sokker:) alle mine sokker er hvite ankelsokker:)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Kjøp deg vaskemaskin med sokksamler neste gang Men seriøst så ligger de sikkert i skittentøyskurven og kommer med neste vask? Er det som skjer hos oss. Anonymous poster hash: caef3...e4e
MissPierce Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg har jo sikker 100 sokker i forskjellige farger og mønster, så her er det ikke bare å putte noen sammen. Å ble drit lei av at det alltid forsvant en. Løsningen var så enkel som at jeg nå putter de i en vaskepose. Da klarer ingen av de å stikke av lenger
Gjest celine Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=82O-bmidWAs Her er svaret
fruBeist Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jeg har gitt opp å bry meg om enslige sokker. Nå gjør jeg som Pippi Langstrømpe og går med forskjellige strømper titt og ofte
Kontormus Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Jeg kjemper mot vindmøllene, jeg kjøper konsekvent forskjellige par. Nå finns det visst små klyper en kan feste de sammen med.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Du må begynne å forsikre deg om at du har to og to like sokker i maskina FØR vask. Får du da fortsatt enkesokker etter vawk, må maskina di undersøkes for den må jo på alle tenkelige og utenkelige steder være full av sokker. Får du sokker i avløpsrørene får de før eller seinere full stopp i rørene dine.Anonymous poster hash: 0b013...b78
Jade Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Tøm esken i bosset. Da dukker de andre opp :D Nei, tror de forsvinner i barnehagen eller på skolen! Vi har hatt noen single sokker i flere år som ALDRI har dukket opp igjen, og jeg vet at de ikke er i huset
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Velkjent fenomen, men hvor i allverden kan disse sokkene ta veien?? Hver bidige gang jeg tømmer vaskemaskiner så sitter igjen men en sokk fra hvert par!!!! Og kurven med "ener" sokker blir bare større og større..... Har noen en god løsning på dette??Anonymous poster hash: f68e6...194 Den aller, aller beste løsningen er å bare kjøpe like sokker til samme person. Sorte til mannen, grå til deg selv, blå til jentungen og grønne til guttungen. Lett å kjøpe, lett å holde styr på. Dersom det er uaktuelt ville jeg paret alle sokker i skittentøyet (i det de går inn). Husholdet får beskjed om at enslige skitne sokker blir kastet i stedet for vasket og må erstattes fra ukespengene. Vips gidder barna å luke dem frem fra gymbaggen, under senga og under sofaputene. Anonymous poster hash: d298f...251
LatersBaby Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Kjøp sånn bh pose/nett og legg sokkene oppe i den når du vasker
magicpie Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Jeg har vasket klær selv i litt over ett år nå, og det har aldri skjedd meg, så jeg aner ikke hvordan folk får det til 1
Gjest Wei Wei Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Du bør lete etter sokkene inne i dyne - og putetrekkene. Der finner jeg nemlig ofte en sokk jeg han lettet lenge etter. Ellers en tips om flere like par sokker var et godt et. 1
Euphemia Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Velkjent fenomen, men hvor i allverden kan disse sokkene ta veien?? Hver bidige gang jeg tømmer vaskemaskiner så sitter igjen men en sokk fra hvert par!!!! Og kurven med "ener" sokker blir bare større og større..... Har noen en god løsning på dette??Anonymous poster hash: f68e6...194 Jeg har kjøpt bare like, sorte sokker til mannen og meg selv i et år nå. Likevel kommer det bare umake sokker ut av vaskemaskinen. Min eneste teori er at de forandrer seg litt i vask, den ene blir litt mer strekt eller slitt enn den andre, og så er plutselig ingen sokker like lenger. Jeg gir litt beng og tenker at to nesten helt like, sorte sokker er bra nok. Mannen bruker timevis på å parre sokker fordi han er opptatt av at det skal være make par. jeg ler
Pawn Hearts Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Hvis du har hund, kan det være det som er problemet: http://www.dagbladet.no/2014/09/05/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/35136849/ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå