AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hei. Det er en gutt jeg liker kjempegodt. Men vi treffes sjeldent pga avstanden som er i dag. Han har bursdag snart, og jeg husker at han fortalte meg når han hadde bursdag første gang vi møttes i en bisetning, men tror ikke at han husker min eller at han har sagt datoen Blir det kleint av meg å gratulere han? Føler det virker så rart og desperat av meg. Anonymous poster hash: abbd6...94d
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hei. Det er en gutt jeg liker kjempegodt. Men vi treffes sjeldent pga avstanden som er i dag. Han har bursdag snart, og jeg husker at han fortalte meg når han hadde bursdag første gang vi møttes i en bisetning, men tror ikke at han husker min eller at han har sagt datoen Blir det kleint av meg å gratulere han? Føler det virker så rart og desperat av meg. Anonymous poster hash: abbd6...94d Gjør det du vil. Han setter nok pris på at du husker på han! Meeeed mindre han ikke liker deg, da synes han nok det er creepy.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Hva ønsker du å oppnå ved å gratulere han med dagen? Anonymous poster hash: 749bd...067
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Ingenting. Vet bare med meg selv at jeg hadde blitt glad over å få en slik melding Anonymous poster hash: abbd6...94d
Berit Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Det synes jeg absolutt du skal gjøre. Jeg hadde følt meg smigret
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Gjør det du vil. Han setter nok pris på at du husker på han! Meeeed mindre han ikke liker deg, da synes han nok det er creepy. Det er en tiltrekning mellom oss Anonymous poster hash: abbd6...94d
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Det er en tiltrekning mellom oss Anonymous poster hash: abbd6...94d Da ønsker du han selvfølgelig grattis med dagen! Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Okei, da gjør jeg det. Har så lyst til å sende en melding i dag å spørre hva han driver med, men føler meg så masete da. Anonymous poster hash: abbd6...94d
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Okei, da gjør jeg det. Har så lyst til å sende en melding i dag å spørre hva han driver med, men føler meg så masete da. Anonymous poster hash: abbd6...94d Hehe, ja, det skal ikke være lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå