Gå til innhold

Kan jeg ønske han gratulerer med dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er en gutt jeg liker kjempegodt. Men vi treffes sjeldent pga avstanden som er i dag. Han har bursdag snart, og jeg husker at han fortalte meg når han hadde bursdag første gang vi møttes i en bisetning, men tror ikke at han husker min eller at han har sagt datoen

Blir det kleint av meg å gratulere han? Føler det virker så rart og desperat av meg.

Anonymous poster hash: abbd6...94d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er en gutt jeg liker kjempegodt. Men vi treffes sjeldent pga avstanden som er i dag. Han har bursdag snart, og jeg husker at han fortalte meg når han hadde bursdag første gang vi møttes i en bisetning, men tror ikke at han husker min eller at han har sagt datoen

Blir det kleint av meg å gratulere han? Føler det virker så rart og desperat av meg.

Gjør det du vil. Han setter nok pris på at du husker på han! Meeeed mindre han ikke liker deg, da synes han nok det er creepy.

Skrevet

Hva ønsker du å oppnå ved å gratulere han med dagen?

Anonymous poster hash: 749bd...067
Skrevet

Ingenting. Vet bare med meg selv at jeg hadde blitt glad over å få en slik melding :)

Skrevet

Det synes jeg absolutt du skal gjøre.

Jeg hadde følt meg smigret :)

Skrevet

Gjør det du vil. Han setter nok pris på at du husker på han! Meeeed mindre han ikke liker deg, da synes han nok det er creepy.

Det er en tiltrekning mellom oss :)

Skrevet

Det er en tiltrekning mellom oss :)

Da ønsker du han selvfølgelig grattis med dagen! Kjør på! ;)

Skrevet

Okei, da gjør jeg det. Har så lyst til å sende en melding i dag å spørre hva han driver med, men føler meg så masete da.

Skrevet

Okei, da gjør jeg det. Har så lyst til å sende en melding i dag å spørre hva han driver med, men føler meg så masete da.

Hehe, ja, det skal ikke være lett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...