Gå til innhold

Ingen mens - negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i mars og måtte ta utskrapning. Gikk noen uker og fikk så menstruasjonen tilbake. Denne gang med større blødninger og varighet på seks dager kontra tre, som er det normale for meg. Syklusen på menstruasjonen (tre stk) etter utskrapningen har også endret seg, og er nå 29-30 dager mot 32 dager tidligere.

Nå er jeg fire dager på overtid i forhold til «ny syklus». Testet nettopp på jobb (på «annengangs morgenurin»), og den var selvsagt negativ. Jeg føler meg ikke gravid heller.

Er livredd for å ha kommet i «plutselig overgangsalder», selv om tester tatt for åtte måneder siden viste at jeg er veldig fertil i forhold til alder (40).

Noen som kan tenke seg hvorfor menstruasjonen uteblir? Jeg har også vært gravid åtte ganger tidligere, aldri hatt mye symptomer, men har hatt en del murringer. Nå har jeg ingen symptomer, bortsett fra murringer innimellom som tilsier at menstruasjonen skal komme, samt en halvøm høyre brystvorte (jeg blir bare øm i høyre brystvorte når jeg går gravid).

Skikkelig stressa nå, og tenker at toget har gått eller at det er noe alvorlig feil med meg :(

Anonymous poster hash: 9b320...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er stresset som gjør at mensen lar vente på seg?

Skrevet

Åtte ganger?!!!

Har opplevd litt uregelmessig mens selv i prøveperioden. Tror hjerenen sender noen signaler som vi ikke er klar over, enten av stress eller forventinger eller lignende,

Skrevet

Fikk mensen på dag 33, og blødningene er nå slik de var før aborten. Regner med at det var diverse som måtte stabilisere seg, og at det var en del "rusk" som måtte ut. Hadde ikke etterkontroll etter utskrapningen heller, for etter å ha vært på samme sykehus et utall ganger i sammeærend, og opplever leger og helsepersonell som rotete og lite kyndige - så orket jeg ikke å dra tilbake dit.

Får håpe på bedre lykke i denne syklusen 😊

Anonymous poster hash: 9b320...861

Skrevet

Fikk mensen på dag 33, og blødningene er nå slik de var før aborten. Regner med at det var diverse som måtte stabilisere seg, og at det var en del "rusk" som måtte ut. Hadde ikke etterkontroll etter utskrapningen heller, for etter å ha vært på samme sykehus et utall ganger i sammeærend, og opplever leger og helsepersonell som rotete og lite kyndige - så orket jeg ikke å dra tilbake dit.

Får håpe på bedre lykke i denne syklusen Anonymous poster hash: 9b320...861

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...