AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hei.. Jeg mistenkte at jeg kunne ver gravid for 2 uker siden så jeg tok flere tester med dager mellomrom. Jeg har uregelmessig mens så er usikker på når mensen skal komme. Jeg la ifra meg tanken om at jeg kan vere gravid pga alle de negative testene. Men nå oppdaget jeg at jeg lekker litt vann fra brystknoppene.. Hva kan det være ?? Kan det ver at jeg bare får sent utslag på g testene ? Burde jeg teste igjen.. Hver ikke om jeg orker å bruke mer penger på det.. Ps. Har vært gravid før og barnet er nå 21 mnd Anonymous poster hash: 1496e...33f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Av det jeg har hørt så er det vanligst å lekke fra brystene etter uke 24-28 i svangerskapet. Ikke så vanlig i starten. Men jeg har også hørt at blank væske fra brystvortene = ta en legesjekk at alt er som det skal med brystvevet. Anonymous poster hash: 400fe...cd0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Kan være symptom på brystkreft.Anonymous poster hash: 1f360...12b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg ville også oppsøkt lege. Tegn på bla. betennelse eller brystkreft.Anonymous poster hash: 38da4...88c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Bestill deg en rimelig rask time hos fastlegen din. Trenger ikke være brystkreft men krøll på organer som styrer hormoner, tenker da særlig på hypofyse. Anonymous poster hash: 1a998...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå