Gå til innhold

Espira barnehage - Evje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne barnehagen?

Anonymous poster hash: cc30e...398
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med Evje, men har erfaring med to forskjellige Espira-barnehager (pga flytting), og vi er veldig fornøyde!

Anonymous poster hash: 401c0...e9d

Skrevet

Det var godt å høre. Har de Espira-barnehagene vært store? Den på Evje har ganske mange avdelinger, og da blir jeg litt småskeptisk.

Skrevet

Det var godt å høre. Har de Espira-barnehagene vært store? Den på Evje har ganske mange avdelinger, og da blir jeg litt småskeptisk.

Har erfaring med to forskjellig espira bhg, og er veldig fornøyd. Ene var stor og den andre litt mindre.

Anonymous poster hash: d59bd...f99

Skrevet

Har kjennskap til barnehagen fra de var sykehusbarnehage og ikke Espira.. Det er jo ikke mange år siden de var det, var gode barnehager den gangen. Regner med der er like bra nå. Da var de 3 barnehager med hver sin styrer - vet ikke hvordan det er nå. Faglig dyktige alle tre.

Anonymous poster hash: 9e234...10d

Skrevet

Har ikke erfaring med Evje, men har barnet mitt i en Espira barnehage. Er utrolig fornøyd! Liten turnover i ansatte, godt pedagogisk opplegg, fullkost så vi trenger ikke ha med matpakke, godt datasytem for henting/levering og info osv. Kanskje ikke akkurat likt hos dere, men jeg har kun positivt å si. Det viktigste er at alle barna blir sett hele dagen og de er flinke til å informere om både smått og stort. :)

Anonymous poster hash: 759e9...dc9

Skrevet

Jeg har nettopp tatt barna ut av en Espira-barnehage. Hadde ikke noe med personalet og gjøre, kun ledelsen og deres pengesparing og andre tiltak som tok de ansatte bort fra barna.

Anonymous poster hash: 552c7...03e

Skrevet

Jeg har nettopp tatt barna ut av en Espira-barnehage. Hadde ikke noe med personalet og gjøre, kun ledelsen og deres pengesparing og andre tiltak som tok de ansatte bort fra barna.

Anonymous poster hash: 552c7...03e

Hva slags tiltak var dette? For jeg var litt skeptisk til privat barnehage, men har ikke sett noe som helst til noe sparing eller annet som har gått utover verken de ansatte eller ungene her i hvertfall (på 3,5 år).

Anonymous poster hash: 759e9...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...