Gå til innhold

Hun skyver meg vekk med beina. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig, snill og omsorgsfull dame som jeg liker veldig godt å ligge inntil og sove.

Hun liker å bli holdt i skje før vi sovner.

Men i løpet av natten, når hun sover, så snur hun seg runt på andre siden og etter en liten stund begynner hun å skyve meg vekk fra seg med beina.

Hun liksom tråkker meg bakover, til jeg detter ut av sengen på min side.

Noen ganger våkner jeg av at hun tar spenntak mot magen min for å skyve meg vekk, etter at hun tydeligvis har krøllet seg sammen og plassert beina på meg...

Hva betyr det?

Er hun egentlig ikke glad i meg lenger?

Anonymous poster hash: 817da...0ad
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre henne?

Hvordan skal vi vite det?

Skrevet

Hva med å spørre henne?

Hvordan skal vi vite det?

Selvsagt har jeg spurt. Hver gang hun dytter når jeg faller ut, spør jeg hva hun driver med.

Men hun ser bare forvirret ut.

Så jeg lurer på om det er underbevisst at hun egentlig vil bli kvitt meg.

Skrevet

Hahaha, bare fordi hun sovner og beveger seg fritt og dytter deg bort betyr neppe at hun ikke liker deg mer. Jeg snur mrg brått og fort i søvne noen ganger og slår ved uhell kjæresten min, men det vil ikke si jeg ikke liker henne mer... (jeg er ikke klar over st jeg gjør det en gang, nettopp fordi jdg sover )

• Liker 2
Skrevet

Gjør hun det i søvne? jeg har en tendens til å ta over hele senga i søvne å dytte slå i søvne uten å hate personen av den grunn. Aner ikke hvorfor...

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Mange folk gjør rare ting i søvne, uten at jeg er en søvnekspert så har det nok ikke noe med at hun vil bli kvitt deg!

Har hørt flere historier om folk som har blitt dyttet ut, sparket eller fått seg en på trynet av mann eller barn som har delt seng med dem, uten at det betyr noe annet enn at de gjør det helt ubevisst. Ei på jobben kom med DET blåmerket i ansiktet etter en slik hendelse en dag! Mannen er ikke voldelig og de har ingen ekteskapelige problemer, altså. Han hadde bare snudd seg og slengt ut armen i søvne, så traff den henne rett i nesa :fnise:

Selv er jeg en dynestjeler, og det husker jeg mamma også var når jeg krøp opp i senga deres da jeg var liten, har minner av at jeg våknet og frøs og mamma hadde brettet hele dyna godt rundt seg. Og jeg har blitt fortalt at jeg gjør litt det samme selv.

Det betyr ikke at jeg vil at den andre i senga skal ligge og fryse, jeg gjør det helt ubevisst. For vant med å sove alene kanskje, og har en vane for å snurre meg inn i dyna som jeg var en rullekebab.

• Liker 2
Skrevet

Det betyr at hun har mageknip.

Anonymous poster hash: a5e87...cce
Skrevet

Har en nydelig, snill og omsorgsfull dame som jeg liker veldig godt å ligge inntil og sove.

Hun liker å bli holdt i skje før vi sovner.

Men i løpet av natten, når hun sover, så snur hun seg runt på andre siden og etter en liten stund begynner hun å skyve meg vekk fra seg med beina.

Hun liksom tråkker meg bakover, til jeg detter ut av sengen på min side.

Noen ganger våkner jeg av at hun tar spenntak mot magen min for å skyve meg vekk, etter at hun tydeligvis har krøllet seg sammen og plassert beina på meg...

Hva betyr det?

Er hun egentlig ikke glad i meg lenger?

Det blir nok bare for varmt.

Skrevet

Kjøp større seng, og sett den inntil veggen hvor din side er (det kan du egentlig gjøre allerede nå), slik at du ikke faller på gulvet.

Se forøvrig Ross sin "Hug n roll" i serien Friends. Ikke alle klarer å sove inntil noen. Det har ikke noe med kjærlighet å gjøre.

Skrevet

Jeg gjør det samme i søvne mot mannen i mitt liv. Jeg må tydeligvis bare ha stor soveplass, heldigvis bryr han seg ikke.

Han krevde kun å få ligge innerst mot veggen! :fnise:

Anonymous poster hash: 375c6...9cf
Skrevet

Kanskje det blir for varmt til henne? Jeg har som regel kastet av meg både dyne og det som er og ligger som en makk om natten, så kanskje hun og er sånn?

Anonymous poster hash: e40b5...2da
Skrevet

Det gjør jeg og. Koselig å sovne i skje, men når vi faktisk har sovnet, liker jeg å ligge i fred og prøver å dytte han vekk med å ligge i forskjellig stillinger, så han ikke tror jeg gjør det med vilje.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg skallet ned eksen min i søvne en gang :sjenert:

Ikke var jeg sint på han og ikke ville jeg bli kvitt han, og jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Hun vet nok ikke hva hun driver med i søvne, så jeg råder deg til å ikke ta dette personlig. Noen mennesker er veldig urolige i søvne.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Betyr nok ingenting når det skjer i søvne. Hun er vel bare for varm? Det er jo ekstremt varmt å sove i skje. Pleier å stjele dynen fra kjæresten, slå han i søvne eller sparke han :fnise: , men mener absolutt ingenting vondt med det. Kan jo ikke for hva jeg gjør i søvne.

Skrevet

Herregud! Dump henne! ;) Jeg har slått gubben i både ansiktet og balla i løpet av natta, men jeg elsker han for det. Dette ble da ikke gjort på samme natt, og selvsagt ikke med vilje.

Skrevet

For en liten stund siden snudde kjæresten seg til meg midt på natten, strakk ut hånden og sa høyt og tydelig : "HAR DU ENDA DEN AGURKEN??"

... Nei, vi hadde ingen agurker i sengen ;)

Skrevet

Gjør det vel bare i søvne. Dasker til min kjæreste rett som det er, betyr ikke at jeg vil ha ham bort:P Og ikke spørr om sånt mens folk er i halvsøvne, fortell hva hun gjør når hun er våken for å se om hun i det hele tatt er klar over det. Hallo, folk GÅR i søvne:P At man sparker noen ut av sengen i søvne virker nå ikke så rart.

Anonymous poster hash: 8b5b3...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...