Gå til innhold

Tinder igjen! spm til gutta, men jenter må gjerne komme med innspill:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle!

Det jeg lurer på er hvordan gutter syntes det er når jenter tar intiativ? Jeg har lenge vert på tinder, fått en del matcher, men dårlig med samtaler. Men vi lever tross alt i 2014, så hvorfor sitte å vente på et "hei"? Så har begynt å ta saken i egne hender og viser mer interesse.

Kan legge til at jeg ikke et ute etter å gifte meg, om noen skulle ha noe formening om det. Men en date, og ellers bare en flørt er ikke feil som singel i høstmørket;)

Anonymous poster hash: 17409...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At ei jente tar initiativ er som regn i ørkenen.

Anonymous poster hash: 2e656...e33
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det regnet jeg igrunn med.. så, er dette noe de fleste gutter setter pris på? At jenta sier hei først?:)

Skrevet

Jeg synes nok det er kjekt. Men om jeg gidder å svare deg, det er en helt annen sak.

Skrevet

Jenter som tør å ta et initiativ er bra - men la det gjerne holde med et lite "hint" om at du har sett profilen og gjerne vil bli kjent. Men ikke rush. Etter at du har gitt et hint kan du vente til det er ham som kommer med initiaitvet/invitasjonen til en kaffedate.

For du ønsker vel en type som tør å ta initiativ?

Skrevet

Joda. Klart det. Men man blir jo ikke kjent i det hele tatt om ingen tar kontakt, hvordan samtalen utvikler seg ser en jo etter hvert. Er ikke klar for date i morgen for å si det slik, men kjekt å prate med nye folk uansett hva som skjer:)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...