Gå til innhold

Hei, gutter og menn, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere tråder her med jenter som tar kontakt med en de er interessert i, og så er gutta dårlige på å ta initiativ, selv om de viser masse interesse når de er ansikt til ansikt.

Har ikke guttene baller nok til å si at de ikke er interessert?

Hvis de kun vil ha sex, hvorfor går de ikke bare på byen og finner seg noe, i stedet for å (kanskje i månedsvis) late som at de er interesserte når de er ansikt til ansikt, for så å gi faen når jentene ikke er i nærheten? Jentene sprer nok ikke bena fortere av at det er de som må være "på" heletiden.

Får de en boost etter evigheter med skuespill, når jenta endelig går med på å ha sex (fordi han har fått henne til å tro at han er forelska og at det begynner å bli seriøst mellom dem)?

Eller er gutta bare like treige her som flere av dem har en tendens til å være ellers? Mange gutter synes jo generelt at damer snakker hull i hodet på dem.

Å tekste og prate i tlf har vel alltid vært mest en jentegreie?

Kan en fyr oppriktig være interessert, om han ikke gidder å sende en sms etter 1 uke eller 2 uten å ha hørt fra jenta? Og hvilke grunner har han som regel da til å ikke ta kontakt oftere?

Selv har jeg ikke sendt stort annet enn god natt-meldinger o.l. for jeg og de jeg har vært interessert i har møttes veldig ofte. :)

Anonymous poster hash: 7ceb8...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...