AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Ser det er flere tråder her med jenter som tar kontakt med en de er interessert i, og så er gutta dårlige på å ta initiativ, selv om de viser masse interesse når de er ansikt til ansikt. Har ikke guttene baller nok til å si at de ikke er interessert? Hvis de kun vil ha sex, hvorfor går de ikke bare på byen og finner seg noe, i stedet for å (kanskje i månedsvis) late som at de er interesserte når de er ansikt til ansikt, for så å gi faen når jentene ikke er i nærheten? Jentene sprer nok ikke bena fortere av at det er de som må være "på" heletiden. Får de en boost etter evigheter med skuespill, når jenta endelig går med på å ha sex (fordi han har fått henne til å tro at han er forelska og at det begynner å bli seriøst mellom dem)? Eller er gutta bare like treige her som flere av dem har en tendens til å være ellers? Mange gutter synes jo generelt at damer snakker hull i hodet på dem. Å tekste og prate i tlf har vel alltid vært mest en jentegreie? Kan en fyr oppriktig være interessert, om han ikke gidder å sende en sms etter 1 uke eller 2 uten å ha hørt fra jenta? Og hvilke grunner har han som regel da til å ikke ta kontakt oftere? Selv har jeg ikke sendt stort annet enn god natt-meldinger o.l. for jeg og de jeg har vært interessert i har møttes veldig ofte. Anonymous poster hash: 7ceb8...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå