AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Vi leier leilighet i en liten by, i en tomannsbolig. Min mann jobber utenbys og utenlands ganske ofte, så jeg er mye alene. Jeg har merket meg at folk "kikker" litt, og at det står biler her utenfor på tomgang. Liksom for å sjekke. Så jeg har tenkt at det har vært litt rart. Nå i kveld fikk jeg vite at tidligere leietaker var hore. Og at hun "jobbet" i denne leiligheten. Jeg føler dette som ganske ubehagelig, og er blitt litt nervøs for å være alene nå når min mann igjen reiser på jobb utenbys i morgen Anonymous poster hash: ad4e0...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 En ekstra inntekt så trenger ikke mannen å reise så mye? Anonymous poster hash: 4b8b5...23a 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Kan du ikke bare henge opp et skilt på postkassen med etternavnene deres, eller et sånt dørskikt med "her bor". Så ser kundene at damen ikke lenger bor der. Anonymous poster hash: 67fab...92e 2
Hulderen Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Kan du ikke bare henge opp et skilt på postkassen med etternavnene deres, eller et sånt dørskikt med "her bor". Så ser kundene at damen ikke lenger bor der. Anonymous poster hash: 67fab...92e Eller enda bedre: Ta med fornavnene så potensielle kunder ser at det nå bor en mann der.
Gjest Blondie65 Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 "N.N. spm tidligere bodde her er flyttet"
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Du får sette opp lapp og be dem kontakte hun nye riksprostituerte i stedet. Anonymous poster hash: cff28...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå