Gå til innhold

Hvis en date hørtes litt forkjølet ut og smittet deg med det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en date hørtes litt forkjølet ut og smittet deg med det.. Altså kysset deg da du tok kontakt til kyss. Og etterpå ble du forkjølet. Ville du slått opp med vedkommende da?

Anonymous poster hash: 3fbea...db1
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Ja, fydda - det får være grenser hva man skal finne seg i! Jeg ville nok ikke bare slått opp - jeg ville slått te`n også, for å være sikker på at budskapet ble oppfattet! :jolie:

Skrevet

Ok. Nå er det meg som jeg snakker om. Jeg kjente meg litt uggen etter en lang tur med daten. Han prøvde å kysse meg og jeg klarte ikke si nei. Jeg var ikke klar over at jeg var på vei til å bli forkjølet før etterpå. For da ble jeg dårlig. Og så ble han også dårlig. Jeg skrev forklaringen men håper han ikke er sur på meg. Har jeg tapt han?

Skrevet

Hvem i helsike bryr seg om en forkjølelse??

Det er ikke akkuratt klamydia/herpes/hiv du har gitt han akkuratt...

Anonymous poster hash: b3860...84c

• Liker 6
Skrevet

Trådstarter: er redd jeg har tapt han men det var uansett ikke mening å smitte han. Jeg kjente meg litt uggen men trodde det var pga den lange turen vi gikk. Skulle ikke ha kysset. Men jeg mener at hvis han er interessert nok så dumper han meg ikke. Og hvis han synes dette var dårlig av meg burde han skrive det.

Gjest chisandra
Skrevet

Selvfølgelig gjør han ikke det. Og skulle det ha skjedd, så skal du være glad du ikke kastet bort mer av livet ditt på han. :)

Skrevet (endret)

Hvis en date hørtes litt forkjølet ut og smittet deg med det.. Altså kysset deg da du tok kontakt til kyss. Og etterpå ble du forkjølet. Ville du slått opp med vedkommende da?

Du hadde helt sikkert kysset h*n FØR du merket symptomene dine slev også. Altså; Du hadde helt sikkert kysset, og smittet h*n når du selv ennå ikke kjente at du bygget på noen forkjølelse.

Jeg ser ikke helt problemet. Fatter ik hvert fal ikke hvorfor han skulle dumpe deg av den grunn.... Da er det en skikkelig pyyysegutt, eller pyyyyysejente.

Endret av MS.MR
  • Liker 1
Skrevet

Haha, merkelig grunn å dumpe noen for i såfall

• Liker 2
Skrevet

Herre fred...

Har han ikke svart på meldingen på fb?

Skrevet

Ok. Nå er det meg som jeg snakker om. Jeg kjente meg litt uggen etter en lang tur med daten. Han prøvde å kysse meg og jeg klarte ikke si nei. Jeg var ikke klar over at jeg var på vei til å bli forkjølet før etterpå. For da ble jeg dårlig. Og så ble han også dårlig. Jeg skrev forklaringen men håper han ikke er sur på meg. Har jeg tapt han?

Trådstarter: er redd jeg har tapt han men det var uansett ikke mening å smitte han. Jeg kjente meg litt uggen men trodde det var pga den lange turen vi gikk. Skulle ikke ha kysset. Men jeg mener at hvis han er interessert nok så dumper han meg ikke. Og hvis han synes dette var dårlig av meg burde han skrive det.

:murvegg:

OM han dumper på grunn av en forkjølelse, må han være verdens rareste mann. Så glem det der.

Skrevet

Kanskje hvis jeg var 13.

Anonymous poster hash: 7c419...c19

Gjest constance90
Skrevet

Du diskuterer saken hvis det er hiv eller kyssesyken, ikke en fillete forkjølelse som det er 90% sjangs for du får uansett.

Skrevet

Smittet en date med forkjølelse en gang, husker ikke om jeg nevnte at jeg var forkjølet men forkjølet ble han og han visste at det var på grunn av meg :fnise: Uansett husker jeg han sa at det var verd det. Det ble dessverre ikke noe mer mellom oss, altså jo vi klinte flere ganger etter denne første gangen men vår kjemi stemte overhode ikke, dermed fant han ut at det var best å avslutte noe jeg er enig i den dag i dag :).

• Liker 1
Skrevet

Smittet en date med forkjølelse en gang, husker ikke om jeg nevnte at jeg var forkjølet men forkjølet ble han og han visste at det var på grunn av meg :fnise: Uansett husker jeg han sa at det var verd det. Det ble dessverre ikke noe mer mellom oss, altså jo vi klinte flere ganger etter denne første gangen men vår kjemi stemte overhode ikke, dermed fant han ut at det var best å avslutte noe jeg er enig i den dag i dag :).

Infect, then move on... :P

Anonymous poster hash: b3860...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...