AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg skal slå opp med typen min til uka, av div grunner. Men, jeg har nettopp møtt en ny fyr, som jeg merker jeg er ganske betatt av. Vi møttes i fadderuka i fjor, men ble aldri kjent før fadderuka nå i år (forrige uke). Det klikka egentlig ganske bra første dagen, og fra da hang vi sammen hver dag i tre dager (tre fester), pluss en kveld i edru tilstand her om dagen. Ting er skikkelig bra, men jeg er litt redd jeg begynner å bli litt småforelska i fyren. Han har vel egentlig skjønt at jeg skal slå opp med typen nå, og vet at jeg heller blir her i et år til i stedefor å flytte til typen. (ergo blir vi i et år til i samme by.) Og det virker han veldig glad for. Sier at det har vært ganske awesome å bli kjent med meg, og at "Hey! Sweet!" til at jeg blir her i år, og at vi må møtes mer og bli bedre kjent og hele pakka. Og jeg er jo HELT enig! Jeg har egentlig hatt et skjult øye for han lenge (siden i fjor) men ikke blitt kjent før nå, og når ting først har vært skikkelig bra nå så er det syyykt digg følelse. Men samtidig veeeeldig skummelt. Jeg kjenner jo ikke fyren, så jeg kan jo ikke akkuratt garantere at han liker meg, eller om han player meg. Og det jeg lurer på er egentlig om det er dumt av meg å snakke med han (vi snakker hver dag) mens jeg fortsatt er sammen med typen? Burde jeg vente med å ta opp kontakten igjen til jeg har slått opp? Og etter jeg og typen har slått opp, hvor lenge "må" jeg vente, før vi kan treffes igjen? Bahh, blir så usikker. Jeg er skikkelig interessert i å bli kjent med han her, og vil egentlig bare dra til han med en gang det er slutt, men det blir kanskje litt for dumt? Vil jo ikke at han skal få et shitty inntrykk av meg heller! (noe han egentlig burde ha fått, siden vi har klina... mens jeg har type. og det vet han. men som sagt: jeg skal slå opp). (Og ja, grunnen til at jeg skal slå opp med typen er ikke på grunn av han nye. Har vært usikker veldig lenge. Og følte jeg bare fikk bekrefta mer at jeg burde slå opp nå som jeg har fått tenkt ordentlig gjennom ting og i tillegg blitt betatt av en annen. Anonymous poster hash: 37d72...5da Anonymous poster hash: 79d6b...764
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hvorfor slår du ikke bare opp med typen? Hva venter du på? Anonymous poster hash: b78c5...db7 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Ikke involver deg mer med denne fyren, vent til du har slått opp. Nå ser jo denne nye fyren på alt med deg som "casual", da du er i et forhold så du må lese av hans interesse og ta ting sakte fremover. Anonymous poster hash: b78c5...db7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 ll Anonymous poster hash: 79d6b...764
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 skal i bryllup til helga, med han. til ei god venninne, og jeg er forlover. derfor. hadde sett veldig rart ut om jeg kom alene, og siden jeg har en del ansvar må jeg nesten holde meg til det er ferdig. lager ikke mer drama enn jeg må ass Anonymous poster hash: 79d6b...764
HerKommerMummi Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Jeg synes ikke du trenger å vente etter at du har gjort det slutt. Er det slutt så er det slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville gjort det slutt og gått i bryllup med han nye. Anonymous poster hash: 29867...8d9
Gjest Heartbeat Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jeg ville gjort det slutt og gått i bryllup med han nye. Anonymous poster hash: 29867...8d9 Jeg og
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Du kan vel neppe bare ta med deg en totalt random fyr i et bryllup, men å vente til etter bryllupet med å slå opp med kjæresten er bare slemt. Da får du heller ta konsekvensene og dra i bryllup alene. Anonymous poster hash: b2b1a...00a 6
FrkHumle Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Istedet for å dukke opp uten følge i bryllup (i den tro at det skaper drama?!?) velger du altså å lyve, være utro, starte noe nytt med en annen før du er singel og rett og slett være ei fitte mot typen?? Virkelig en fantastisk vurdering!! Utro folk, jeg spyr. Skjerp deg og la typen få finne noen som ikke behandler han som dritt! Du fortjener at han nye gir f i deg også, slik oppførsel er ikke akseptabel av noen! 12
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Problemet er at det BLIR trist å slå opp! Det blir det for oss begge! Men jeg vet det er det riktige! Og hvis jeg kommer uten han i bryllupet så blir det sykt mye oppmerksomhet rundt det "hvorfor er ikke han her?", "har det skjedd noe" blablabla. Og når jeg skal være forlover til venninna mi, som jeg ikke vil fortelle dette til før hu er gift naturligvis, og det er mange andre kjente der så føler jeg det blir veldig dumt! JEG vil ikke at oppmerksomheten skal bli retta mot oss, det er tross alt DE som gifter seg og skal være i fokus. Og JA det selvfølgelig slemt å vente med å si det, men, ingen timing er bra! - TS Anonymous poster hash: 79d6b...764
FrkHumle Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Problemet er at det BLIR trist å slå opp! Det blir det for oss begge! Men jeg vet det er det riktige! Og hvis jeg kommer uten han i bryllupet så blir det sykt mye oppmerksomhet rundt det "hvorfor er ikke han her?", "har det skjedd noe" blablabla. Og når jeg skal være forlover til venninna mi, som jeg ikke vil fortelle dette til før hu er gift naturligvis, og det er mange andre kjente der så føler jeg det blir veldig dumt! JEG vil ikke at oppmerksomheten skal bli retta mot oss, det er tross alt DE som gifter seg og skal være i fokus. Og JA det selvfølgelig slemt å vente med å si det, men, ingen timing er bra! - TS Anonymous poster hash: 79d6b...764 Timingen hadde vært bra FØR du møtte han nye. Ikke sitt og unnskyld at du skal få holde på med denne utroskapen fordi dere må i bryllup først. Jeg skjønner tankegangen om at du ikke vil ta oppmerksomhet, men det er da virkelig ikke verre enn å si han ble syk!! Hvordan har folk hjerte til å drive på slik mot kjæresten sin?? Helt utrolig. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Okei, sorry meg. Kall meg gjerne bitch, men jeg driver ikke på med denne fyren. Jo, det ble litt kyssing da vi hang, men jeg venter selvfølgelig med å gå videre med han før vi har slått opp. Dessuten vet jeg at kjæresten min fortjener bedre enn dette når jeg både har vært med en annen fyr, og vært usikker så lenge. Men ja, dere har vel kanksje rett. Jeg burde vel i hvertfall nevne for han at jeg er usikker i dag, så får han bestemme selv om vi skal ta praten i dag eller vente til etter bryllupet. Om det skjer at han ikke blir med i bryllupet, kan jeg likevel ikke si han er syk! Det kalles å lyve! Jeg har ikke ikke løyet til noen frem til nå! Jeg har bare unnlatt å si visse ting - for begges beste. - TS Anonymous poster hash: 79d6b...764
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Hvorfor tror du gjestene i bryllupet kommer til å bry seg om at du ikke har med deg kjæresten? Det er ikke sikkert alle gjestene i bryllupet vet hvem han er en gang. Det kan være at "kjæresten" din ikke kunne bli med likevel pga jobb o.l. Herregud ts, slutt å være så høy på deg selv, slå opp med kjæresten din i dag! Han fortjener bedre enn at du skal gå bak ryggen hans. Man kan ikke få både i pose og sekk skjønner du.Anonymous poster hash: b34cb...900 6
Cambria Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Slå opp med typen din, og fortell at du har vært utro. Å kysse noen andre når du er i et forhold, uten godkjenning fra typen din, er utroskap! Ikke kom her å påstå noe annet! Jeg forstår at du ikke vil at deres brudd skal ta fra brudeparet fokuset, men det kommer det ikke til å gjøre heller. Dagen er lagt opp til at de skal stå i fokus. Jeg hadde med typen min i bryllupet til min søster, det var første gang hele sleka mi så han. Ja slekta mi prata jo da en del med han og var nysjerrig på han, men det tok ikke fra brudeparet noe fokus. Det er ikke sånn at i et bryllup så prater man ikke om annet enn hvor fint det er at de har giftet seg. Så ta dets helt med ro du, får du spørsmål er det helt naturlig, og da er det faktisk lov å dra en hvit løgn! Jeg tror også at kjæresten din vil forstå at noe er galt under bryllupet, at du er fått følelser for en annen er ikke noe som er så veldig lett å skjule heller akkurat. Voks opp å slå opp med kjæresten din nå!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Eh, holder du fast på typen din kun for å se om du får den nye på kroken? DA vil jeg si ja! du går altfor fort frem med han nye. Det høres ikke ut som han nye er interessert i noe annet enn vennskap. Sånn du beskriver ting. Anonymous poster hash: 716e0...34f
StellinaX Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Ville snakket med typen din nå og gått i bryllupet alene. Hvis noen spør hvorfor han ikke er med, kan du svare at det får de ta en annen gang- i dag er det bryllup. Værre er det ikke. Forøvrig tenker jeg ikke at du er bitch, men at du har (som så mange andre av oss også har vært en gang eller tre Ila livet) vært litt feig- og nå endelig har fått den styrken du trenger for å bryte ut (han nye typen). Prøv å ta lærdom av dette slik at du ikke ved neste veiskille også er avhengig av bekreftelse utenfra for å ta en vanskelig beslutning. Men pokker heller- dette er en del av livet, å havne i situasjoner hvor man ikke er den beste og mest moralske utgaven av seg selv. Bare ikke dra det noe lenger enn du allerede har gjort. Og mitt tips er å droppe å fortelle om kyssingen når du gjør det slutt- det vil bare fungere som salt i såret forhandle som er i ferd med å bli din eks. Presisjon: jeg støtter på ingen måte utroskap, men jeg synes heller ikke noe om å dømme ts nedenom og hjem i dette tilfellet. 2
FrkHumle Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 Okei, sorry meg. Kall meg gjerne bitch, men jeg driver ikke på med denne fyren. Jo, det ble litt kyssing da vi hang, men jeg venter selvfølgelig med å gå videre med han før vi har slått opp. Dessuten vet jeg at kjæresten min fortjener bedre enn dette når jeg både har vært med en annen fyr, og vært usikker så lenge. Men ja, dere har vel kanksje rett. Jeg burde vel i hvertfall nevne for han at jeg er usikker i dag, så får han bestemme selv om vi skal ta praten i dag eller vente til etter bryllupet. Om det skjer at han ikke blir med i bryllupet, kan jeg likevel ikke si han er syk! Det kalles å lyve! Jeg har ikke ikke løyet til noen frem til nå! Jeg har bare unnlatt å si visse ting - for begges beste. - TS Anonymous poster hash: 79d6b...764 Jo, du er utro. Utroskap kan også være følelsesmessig! Det er ikke å lyve, typen din hadde antakelig blitt syk i hjertet av å få vite sannheten, ergo er syk faktisk det rette å si. 1
MS.MR Skrevet 4. september 2014 #19 Skrevet 4. september 2014 (endret) Ville snakket med typen din nå og gått i bryllupet alene. Hvis noen spør hvorfor han ikke er med, kan du svare at det får de ta en annen gang- i dag er det bryllup. Værre er det ikke. Forøvrig tenker jeg ikke at du er bitch, men at du har (som så mange andre av oss også har vært en gang eller tre Ila livet) vært litt feig- og nå endelig har fått den styrken du trenger for å bryte ut (han nye typen). Prøv å ta lærdom av dette slik at du ikke ved neste veiskille også er avhengig av bekreftelse utenfra for å ta en vanskelig beslutning. Men pokker heller- dette er en del av livet, å havne i situasjoner hvor man ikke er den beste og mest moralske utgaven av seg selv. Bare ikke dra det noe lenger enn du allerede har gjort. Og mitt tips er å droppe å fortelle om kyssingen når du gjør det slutt- det vil bare fungere som salt i såret forhandle som er i ferd med å bli din eks. Presisjon: jeg støtter på ingen måte utroskap, men jeg synes heller ikke noe om å dømme ts nedenom og hjem i dette tilfellet. Jeg dømmer henne for at huner så idi** at hun vurderer å dumpe typen sin ETTER bryllupet, fordi at hun ikke vil ha negative øyne rettet mot seg selv under bryllupet - når hun plutselig dukker opp alene. Det viser hvordan selvbildet hennes er............ og derfor dømmer jeg henne. Kjenner desverre folk med samme type selvbilde. De tror de er best.... men egentlig ligger de på bunnen. Endret 4. september 2014 av MS.MR
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #20 Skrevet 4. september 2014 Jeg skal ikke forsvare meg selv, men det er ganske irriterende å lese alt det negative dere skriver - når dere ikke vet noe om hvordan forholdet til meg og typen har vært. Nå er det uansett slutt! Og det er både jeg og sikkert alle dere andre glad for. - TS Anonymous poster hash: 79d6b...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå