Gå til innhold

Er dette ok oppførsel i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboere som venter barn. Mannen har vært på kurs utenbys en uke, og har sendt melding til ei tidligere elskerinne (fra før vi var sammen) om hun er i den aktuelle byen.

Er dette greit, over streken eller hva?

Anonymous poster hash: 0210d...379
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være greit?

Anonymous poster hash: 7b87b...ff8
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Har de generelt noe kontakt? Synes det er litt merkelig...

Skrevet

Eh nei. Hadde selvfølgelig ikke vært ok. Hvorfor skulle han vite om hun var der?

• Liker 1
Skrevet

Sært. Meget sært. Det hadde ikkke vært greit for min del.

Skrevet

Samboere som venter barn. Mannen har vært på kurs utenbys en uke, og har sendt melding til ei tidligere elskerinne (fra før vi var sammen) om hun er i den aktuelle byen.

Er dette greit, over streken eller hva?

Anonymous poster hash: 0210d...379

Over streken, men med mindre det er deg som fikk meldingen bør du passe dine egne saker.

Hvem er det som sprer denne sladderen bak den gravide damas rygg, egentlig?

Syns ikke de er mindre over streken.

Skrevet

Skjønner ikke at du må spørre.

Selvfølgelig ikke greit.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Da vil han treffe henne, så det er ikke greit!

Skrevet

Ikke greit i det hele tatt!!!

Skrevet

Ser ikke problemet dersom dere ellers har et åpent og trygt forhold.

Anonymous poster hash: ca6c6...6af
Skrevet

Hvordan vet du det? Har han fortalt deg at han sendte meldingen? Da må du jo bare fortelle ham hva du syns.

Skrevet

Kommer an på hva slags forhold dem har nå. Hvis dem var elskere for noen år siden, men nå er venner med hver sin partner og barn, så ser jeg ikke problemet.

Men, hvis han bare plutselig tok kontakt etter flere år uten, for å treffe henne når han var ut på reise, så nei, ikke greit.

Gjest constance90
Skrevet

Det må da være lov å treffe andre selv om man har samboer. For alt du vet så habdlet det kun om middag og selskapets skyld.

Hvorfor snoker du i meldingene hans?

Gjest chisandra
Skrevet

Kommer an på masse, egentlig.

Først og fremst: Hvordan fikk du vite det? Det kan nemlig ha stor betydning.

Skrevet

Det må da være lov å treffe andre selv om man har samboer. For alt du vet så habdlet det kun om middag og selskapets skyld.

Synes du det er ok å spise middag med en tidligere elskerinne?

Jeg synes selv det blir litt for drøyt. En ting er å være venner og møtes via felles venner. Men å sende en melding for å høre om hun er i byen synes jeg ikke noe om. Min samboer er venn med sine tidligere flammer, men han ville ikke synes det hadde vært naturlig å møte dem alene heldigvis.

Ellers er jeg enig i at hun ikke har noe med å sjekke meldingene hans.

Skrevet

Som flere sier her, det er ikke ok oppførsel å kontakte en gammel elskerinne på den måten. Det er heller ikke ok oppførsel å snoke i partnerens meldinger.

Skrevet

Herregud, det er da ikke normalt å spise middag med en tidligere elsker når en har kjæreste. Det må absolutt ikke "være lov".

Anonymous poster hash: 7b87b...ff8

• Liker 1
Skrevet

Respektløst. Hvorfor skal han bry seg?

Skrevet

Hvorfor gjorde han det? Jeg tenker at om de har noe kontakt fra før og er venner så er det jo egentlig ikke noe rart med det. Men da regner jeg også med at du har møtt denne personen, eller i det minste pratet med personen. Men om de aldri har kontakt ville jeg reagert veldig på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...