Gå til innhold

Forsikring av katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå fått vår kjære Kåre i hus, og i den anledning ser jeg det som naturlig å også forsikre ham. Hvilke forsikring bruker dere, og hvilken synes dere eventuelt er best?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agria! Har hatt puser som ble alvorlig syke og måtte avlives. Agria var ved min side hele veien. Anbefaler også å finne en veterinær med direkteoppgjør, da slipper du å legge ut.

Anonymous poster hash: 3b829...242
Skrevet (endret)

Har nå skaffet oss forsikring gjennom Agria og funnet oss en dyreklinikk som tar direkteoppgjør (Kåre skal dit i slutten av september). :)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Kåre!! :duskedame: Det er et pusenavn etter mitt hjerte! Gratulerer! :smilyblomst:

Vi har også Agira, og er fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Takk takk! :)

post-73-0-39974900-1409866290_thumb.jpg

• Liker 2
Skrevet

Nåmen, så fiiin! Og så trygg og god han ser ut. :rodmer:

Skrevet

Fraråder agria på det sterkeste.

Anonymous poster hash: 5fea0...c7a
Skrevet

Agria er elendig. Har dog ikke erfaring med de angående katter, bare andre dyr på flere hundre tusen.

• Liker 1
Skrevet

Har nå skaffet oss forsikring gjennom Agria og funnet oss en dyreklinikk som tar direkteoppgjør (Kåre skal dit i slutten av september). :)

PS: Vær klar over at de tar gebyrer mellom 500-700 for å ta direkteoppgjør.

• Liker 1
Skrevet

Fraråder agria på det sterkeste.

Hvorfor? Syns det er rart å slenge ut noe uten å utdype nærmere bakgrunnen.

Vi har som sagt katt, og Agria har vært helt supre, fra øyebetennelse, humlespising og svelging av olivenstein :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

PS: Vær klar over at de tar gebyrer mellom 500-700 for å ta direkteoppgjør.

Jeg betalte 198,- for skademeldingen ifm direkteoppgjøret og de fikk jeg faktisk tilbake av Agria. Gjennom direkteoppgjør slapp jeg å gjøre noe selv, til og med da livsforsikringen min på katt ble utsatt pga obduksjon på veterinærinstituttet.

I tillegg dekker Agria mer enn mitt vanlige forsikringsselskap IF. Agria har summer på 30k og 50k, IF hadde 15k.

Skrevet

PS: Kåre ser aldeles nydelig ut :)

Skrevet

Agria er elendig. Har dog ikke erfaring med de angående katter, bare andre dyr på flere hundre tusen.

Og hva er din erfaring?

Skrevet

Nommin så skjønn liten Kåre! :rodmer:

Skrevet

Takk takk for både skryt av Kåre og erfaringer/tips. :) Vi får se hvordan det går med forsikringen, vi prøver ihvertfall Agria, så får vi heller se hvordan forsikringen er. Det er fint om man skriver hvorfor forsikringen er dårlig og hva man eventuelt bør bruke i stedet for, litt vanskelig å ta standpunkt utifra "den er dårlig". ;)

• Liker 2
Skrevet

Og hva er din erfaring?

Langvarig krangel som nesten ble søksmål pga et klinkende klart krav de skulle oppfylt med en gang. Hvis jeg ikke hadde stått på mitt og fått hjelp hadde jeg gått personlig konkurs. De ødela 4 mnd av livet mitt, konkret nok?

I tillegg krangler de på alt av småting og. Aldri hatt problem etter jeg byttet til gjensidige.

Skrevet

Langvarig krangel som nesten ble søksmål pga et klinkende klart krav de skulle oppfylt med en gang. Hvis jeg ikke hadde stått på mitt og fått hjelp hadde jeg gått personlig konkurs. De ødela 4 mnd av livet mitt, konkret nok?

I tillegg krangler de på alt av småting og. Aldri hatt problem etter jeg byttet til gjensidige.

Ja jøss.

Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Aldri hatt noen problemer med Agria i løpet av de 6-7 årene jeg ha brukt dem (3 katter). Her har det vært fjerning av knukket tann, dødssyk katt under en høytid/helg, flere bittsår/infeksjoner etter slosskamper, et par runder med UVI, utredning av nyreproblemer, avliving etter påkjørsel... Aldri noen krangler eller andre problemer som sagt, og muligheten til direkte skadeoppgjør er veldig praktisk og lettvint.

Dessuten, nå som den eldste begynner å nærme seg 10 år, er jeg veldig glad for at Agria varer livet ut. Flere andre har jo aldersbegrensning.

Endret av hulderjenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...