AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Føler at jeg tar mest initiativ på meldinger, skype osv... Vanligvis når jeg har følt at jeg har tatt mest initiativ, har jeg fort tenkt at ingen melding er en melding det og, og bare lar være å ta kontakt.. Men denne fyren liker jeg innmari godt. Vi bor et stykke fra hverandre, begge kom nylig ut av andre forhold, vi kjenner ikke hverandre så godt ennå, og tar ting med ro. Har fått klare signaler på at han virkelig liker meg, samtidig som han bremser seg selv litt også. Jeg sendte han en mld (mobil) en dag. Han svarte ikke før to dager senere, da stilte han også et spm. Jeg svarte.. Og så hørte jeg ikke noe mer. Fire dager senere sendte jeg han en skypemld. Og vi chattet en stund. To dager senere så jeg at jeg hadde tapt skypeanrop fra han. Men han var avlogget da jeg så det, så jeg skrev ingenting. Et par dager senere sendte jeg han mld igjen. Han svarte dagen etter, stilte spm. Jeg svarte, og lurte på om han ville snakkes på skype. Han sa at han skulle prøve å rekke det neste dag, mellom jobb og trening. Men jeg hørte ingen ting.. To dager senere fikk jeg mld fra han hvor det sto at han savner meg. Jeg svarte samme dag at jeg savner han også. Og lurte på om han ville snakkes på skype. Intet svar... Nå har jeg ikke tenkt å skrive noe til han, før han evt. kontakter meg. Et par ganger tidligere, når jeg ikke har sendt noe på ca en uke, har han sendt mld.. Om at han tenker på meg, frykter at jeg har glemt han, lurer på hvordan det står til o.l. Det virker som han forventer at jeg skal være den som tar kontakt. Vet ikke hvordan jeg skulle tatt opp dette med han. Føler meg needy. Han er mer opptatt enn meg om dagene. 100% jobb, lagtrening, annen organisert trening, frivillig verv, venner/familie. Mens jeg har 60% jobb, trener noen få timer i uka, er med venner/familie. Ellers er jeg mye hjemme og pusler med hobbyer. Pcen min er "alltid" på, og mobilen alltid ved siden.. Når vi møtes, er alt fint. Han oppfører seg som om han virkelig liker meg. Men jeg hører da så sjelden fra han når vi ikke sees.... Anonymous poster hash: 3da81...375
Bsh95 Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg skjønner veldig godt situasjonen din, har vært der mange ganger selv. Måten jeg har gjort det på er at jeg som deg bare har fortsatt å tatt initiativ, istedet for å vente på at motparten skal gjøre det. Noen gutter er beskjedne, og vet ikke helt om de skal ta kontakt, dermed blir det stille fra han. Så hadde jeg vært deg fortsett å ta kontakt med han, og svarer han ikke på flere dager etc. Så ville jeg tatt det opp med han. Grunnen til hvorfor han aldri svarer, eller tar initiativ til samtaler, og at det får deg til å lure på om han virkelig er interessert i deg. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Etter å ikke ha kontaktet han på lang tid (i mine øyne), så lurer han på hvorfor.. For han er vant til at jeg tar mer kontakt enn han, kanskje. Selv om han plutselig ringer meg på skype eller sender mld om at han savner meg, uten at det går så lang tid han også. Vil ikke stille han til veggs og høre om han egentlig er interessert. For vi er jo mer enn venner, men ingen av oss er klare for forhold. Så stadiet vi er på, har jeg ikke vært på med noen før, det har ikke han heller. Vi er jo ikke hverandres, vi trenger tid. Samtidig synes jeg at ting bør holdes litt i gang, om det skal bli noe senere.. Noen ganger går ting litt for fort i svingene, og det blir litt intenst. Og så roer vi ned, men da blir det litt for lite kontakt igjen.. Men jeg kan høre hvorfor han ikke svarer på dagevis, hvorfor han ikke tar så mye initiativ og sånt. Takk for svar! Jeg tar vanligvis hint som ikke engang eksisterer. Men med han her, så vet jeg på en måte at han liker meg også. Men noe stopper han litt. Noe stopper meg av og til også, for det beste er å ta det veldig rolig. Så da fortsetter jeg å ta kontakt med han, selv om jeg med andre vanligvis ville gitt blaffen forlengst... Anonymous poster hash: 3da81...375
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Etter å ikke ha kontaktet han på lang tid (i mine øyne), så lurer han på hvorfor.. For han er vant til at jeg tar mer kontakt enn han, kanskje. Selv om han plutselig ringer meg på skype eller sender mld om at han savner meg, uten at det går så lang tid han også. Vil ikke stille han til veggs og høre om han egentlig er interessert. For vi er jo mer enn venner, men ingen av oss er klare for forhold. Så stadiet vi er på, har jeg ikke vært på med noen før, det har ikke han heller. Vi er jo ikke hverandres, vi trenger tid. Samtidig synes jeg at ting bør holdes litt i gang, om det skal bli noe senere.. Noen ganger går ting litt for fort i svingene, og det blir litt intenst. Og så roer vi ned, men da blir det litt for lite kontakt igjen.. Men jeg kan høre hvorfor han ikke svarer på dagevis, hvorfor han ikke tar så mye initiativ og sånt. Takk for svar! Jeg tar vanligvis hint som ikke engang eksisterer. Men med han her, så vet jeg på en måte at han liker meg også. Men noe stopper han litt. Noe stopper meg av og til også, for det beste er å ta det veldig rolig. Så da fortsetter jeg å ta kontakt med han, selv om jeg med andre vanligvis ville gitt blaffen forlengst...Anonymous poster hash: 3da81...375 Hvordan går det ts? Anonymous poster hash: f7f14...521
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Han sendte mld og spurte om vi skulle snakkes på skype et par timer etter at jeg skrev her sist. Men da hadde jeg lagt meg, så den ikke før neste morgen.. Det skrev jeg til han, og så har jeg ikke hørt noe mer... Anonymous poster hash: 3da81...375
Gjest daisydaisy Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Det der hadde ikke jeg orket. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Ikke ha noen krav til responstid osv med mindre dere har avtalt dette på forhånd. Man trenger ikke lage et "kjærlighetsforhold" om til et fengsel før man har begynt, trenger man? Anonymous poster hash: 197a1...633 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Synes det du beskriver ikke låter så ille jeg. Han tar initiativ han også, og det ved å skrive at han savner deg, eller til og med ringe deg! Pluss at om man ikke jobber fulltid, og bruker mye tid på data, så er det lett å sende avgårde en skypemelding e.l. Mens han kanskje så vidt sjekker mobilen i matpausen og litt senere på dagen, da kan faktisk hyppige meldinger sees på som "mas", eller han kan rett og slett glemme å svare. Kanskje tenker han ikke trenger å sende "Sorry for at jeg ikke svarte i går, jeg var opptatt med jobb etc", for du vet jo at han er mye opptatt. Jeg ville brukt mer tid utenfor hjemmet, gjerne uten mobil. Eller i hvert fall være på eget hobbyrom, i stedet for å sitte ved data/mobil.. Det er bare sunt å være så opptatt av andre ting at man glemmer mobil helt. Og så kan du spørre han om en konkret dag og klokkeslett å Skype på. Helst når han har fri. Siden han har ønsket det, men det ikke har blitt noe av ennå. Anonymous poster hash: cd4dc...76f
tussi84 Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Det der hadde jeg aldri orket.. hadde noen gutter jeg flørtet med før jeg ble sammen med min kjære. Interessen for de to andre ble aldri oppbygd eller varte lenge pga av og på kontakt. De kunne skrive masse et par dager på rad og så var det stille et par uker. Jeg mener at vil noen bli kjent med deg så bør man høre fra hverandre oftere enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå