Gå til innhold

Har jeg grunn til å være skuffet over bestevennen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god kveld. Tar denne som anonym da jeg er redd for å bli gjenkjent her.

Jeg er ei jente på 19 år som har flyttet til andre siden av landet for å studere.
Første gang jeg flytter ut hjemmefra, alt er nytt og skummelt selvfølgelig.
Er nå 3 uker siden jeg flyttet inn i hybelen, og det jeg trodde var min "bestevenninne" har ennå ikke tatt bryet med å spørre om jeg har kommet meg trygt frem. Forventet ikke mer enn en melding, det tar jo 3 sekunder å sende et! Vi møttes noen dager før jeg dro, på mitt initiativ. Har ikke hatt noe som helst kontakt siden jeg flyttet.

Overreagerer jeg? Har jeg grunn til å være skuffet?

Anonymous poster hash: fd163...c45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du overreagerer. Hvorfor har ikke du sendt henne en beskjed da? Hun antar vel at alt går bra.

Anonymous poster hash: bc5d0...a85

Skrevet

Jeg har også ei slik "bestevenninne". Jeg synes ikke du overreagerer. Merkelige hvor lite folk tar seg bry om å høre hvordan det går.

Anonymous poster hash: 17e90...0da
Skrevet

Så sitter vel hun der på andre siden av landet og tenker det samme som deg.. Kanskje har hun allerede laget en tråd om deg på et annet forum!

Anonymous poster hash: 05c2a...62d
Skrevet

Så sitter vel hun der på andre siden av landet og tenker det samme som deg.. Kanskje har hun allerede laget en tråd om deg på et annet forum!

Men det er jo jeg som flytter 9 timer unna hjemstedet mitt. Det er jo jeg som ble kastet ut i dette å klare seg på egenhånd, mens hun sitter hjemme hos mamma.

Skrevet

Men det er jo jeg som flytter 9 timer unna hjemstedet mitt. Det er jo jeg som ble kastet ut i dette å klare seg på egenhånd, mens hun sitter hjemme hos mamma.

Hva så, det var jo ditt eget valg? Det er jo et eventyr, det er ikke synd på deg! :) Hun sitter nok der og tenker "XX har sikkert fått seg nye venner og driter i meg, hun har det så travelt med det nye livet at hun ikke gidder å gi et pip til meg en gang..". Man vet jo aldri. Prøv heller å innlede en samtale med henne og se deretter hvordan hun svarer deg, om hun fortsatt erl ike uinteressert. Og forøvrig går det så og si ikke an å bo 9 timer unna hjemstedet sitt i norge, man kan feks. fly fra Oslo til Hammerfest som er den nordligste flyplassen på rett over 9 timer. Du har lov å være skuffet over besteveninnen, men jeg vet ikke om du har grunn til det. Snakker dere mye på sms/chat til vanlig?

Skrevet

3 timer*, mente jeg såklart.. Fly fra Oslo til Hammerfest på 3 timer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...