Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med lånekassen og sonans? Og hvor lang behandlignstid det er?

Er det slik at du må betale første avdrag før du får utbetalt fra lånekassen?

Har ikke så mye penger, så hadde jo vært fint å kunne ventet til jeg fikk lånet :(

Anonymous poster hash: 443dd...520
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde du ta opp med sonans. Og dette bør du også ha tenkt på tidligere, du kunne ha søkt om lån fra lånekassen tidligere.

Anonymous poster hash: 712a0...a58
  • Liker 2
Skrevet

Og dette bør du også ha tenkt på tidligere, du kunne ha søkt om lån fra lånekassen tidligere.

Dette svaret hjelper sikkert TS

Skrevet

Dette svaret hjelper sikkert TS

Første delen i det jeg skrev hjelper TS med problemet. Det du refererer til her er det som skal lære TS til å ikke begå samme feil igjen.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring med lånekassen og sonans? Og hvor lang behandlignstid det er?

Er det slik at du må betale første avdrag før du får utbetalt fra lånekassen?

Har ikke så mye penger, så hadde jo vært fint å kunne ventet til jeg fikk lånet :(

Anonymous poster hash: 443dd...520

Jeg fikk utsettelse fra Sonans da jeg gikk det. Lånekassen brukte nesten tre måneder på søknaden min ett år :(

Anonymous poster hash: de217...421

Skrevet

Det er jo en tidsfrist for første avdrag, så i utgangspunktet skal det være betalt innen da (det har du skrevet under på i kontrakten), men som allerede sagt her: snakk med en rådgiver hos Sonans, så løser det seg garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...