AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Daten min er mye på facebook. Han logger seg inn, poster ting osv, men han tar ikke kontakt med meg. Siden sist vi møttes i slutten av forrige uke, så har det vært meg som kontaktet han, og han svarer meg alltid. Vi chatter litt, og så sier han at han må se på en film eller legge seg. Vi har ikke avtale om ny date. Jeg har datet han ca 12 ganger. Vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen. I dag så vurderer jeg å se om han tar kontakt først. Hva ville dere gjort? Tenker på å ta kontakt først og si hva jeg føler: "Håper på å gå en tur med deg en dag. Jeg savner deg". Eller skal jeg vente? Hva ville dere gjort i samme situasjon? Anonymous poster hash: c7390...254
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Vente bittelitt å se om han tar kontakt. Hvis ikke, tar du kontakt med han! Men hvis du dere har vært på så mange dates og oppfører dere som kjærester. Hvorfor tar ikke han eller du kontakt da? Har dere chattet på facebook før? Da burde du være ganske trygg på han mener jeg. Bare spør? Anonymous poster hash: ac949...415
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Oi, okei dere har chattet ser jeg. sorry.. Men ja, hvis bare du tar kontakt burde du gi han tid til å ta initiativ! Anonymous poster hash: ac949...415 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Ikke ta kontakt mer, la resten være opp til han. Jeg liker ikke spill men tror du skal holde litt igjen. Kan se ut som han har deg på gress. Ikke gjør mer nå, jeg mener det Anonymous poster hash: f22a5...c79 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Vente bittelitt å se om han tar kontakt. Hvis ikke, tar du kontakt med han! Men hvis du dere har vært på så mange dates og oppfører dere som kjærester. Hvorfor tar ikke han eller du kontakt da? Har dere chattet på facebook før? Da burde du være ganske trygg på han mener jeg. Bare spør? Anonymous poster hash: ac949...415 Trådstarter: Ja, 12 dater er en del. Og spesiellt siden vi har oppført oss som kjærester og. Så det er vel ikke rart at jeg går å venter, og lurer på hva som skjer neste. Jeg synes at han har blitt dårlig å ta kontakt. Jeg møtte han fredag i forrige uke. Siden har han ikke lagt opp til flere treff. Det siste han gjorde var å gi meg et dypt kyss før jeg gikk. Jeg skrev i etterkant at jeg håpet på å få møte han snart igjen. Han svarte ikke på det. Jeg forventet at han ville da si: skal vi finne på noe i helgen? Men han sa ingenting om det. Nå har dagene gått. Han har vært opptatt med senvakter, så jeg vet at han ikke har hatt tid til å treffe meg, men det har hele tiden vært meg som tar kontakt. Er så lei!!!. Men han svarer hyggelig. Nå kunne jeg tenke meg at han tok kontakt med meg også. Så nå sitter jeg her å venter. Men ser at han er pålogget og aktiv på facebook. Før var han flink å ta kontakt, ikke nå. Jeg tenker på å vente litt til og se. Hvis han ikke tar kontakt så spør jeg om han vil finne på noe til helgen. Så ser jeg hvor interessen. Jeg mener at vi burde ha vært trygge på hveandre nå, men jeg blir jo usikker når han er sånn. Hva hadde dere vært? Anonymous poster hash: c7390...254
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Oi, okei dere har chattet ser jeg. sorry.. Men ja, hvis bare du tar kontakt burde du gi han tid til å ta initiativ! Anonymous poster hash: ac949...415 Enig. Kanskje jeg skal la han få ta intiativet. Problemet er at jeg ikke dater flere, og venter kun på ham. Men nå vil jeg se hva han gjør. Anonymous poster hash: c7390...254
HerKommerMummi Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hvis en gutt er interessert så tar han kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Hvis en gutt er interessert så tar han kontakt. Enig. Jeg gidder ikke å være den som tar kontakt hele tiden på meldinger. Han har vært den som tar intiativ til kyss osv, i virkeligheten, men i det siste så er det kun meg som innleder hver dialog på facebook med han. Han svarer. Men jeg føler at nå får han vise meg interesse, istedet for at jeg skal kontakte han hver gang. Anonymous poster hash: c7390...254
Forglemmegei Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville ventet. Alltid greit å se hvor interessert de egentlig er. Ikke oppfør deg som om han er det eneste viktige i din verden, vis at du har andre viktige ting du bruker tid på. Ikke vær tilgjengelig hele tiden, bruk tid på andre ting og vær litt opptatt du også. Men vær hyggelig når han tar kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville ikke kontaktet han. Høres ikke så bra ut at han ikke engang svarte på at du vil møtes igjen snart.. Dere bør jo ta initiativ ca annenhver gang. Tar han kontakt snart, og spør om dere skal møtes... bør du møte han og spørre hva han mener om hyppighet av kontakt osv. Jeg virkelig hater å sende sms. Glemmer å svare gjør jeg av og til og, eller mobilen er lydløs og jeg ser ikke smsene. Men jeg pleier å ringe etter å ha fått en sms eller to da.. Anonymous poster hash: edd99...b07 2
HerKommerMummi Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Du kan jo ikke for eksempel ikke ta kontakt denne uke og se hva som skjer. Og hvis han ikke tar kontakt så kan du skrive på face på fredag/lørdag at du skal ut på byen med jentene.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville ikke kontaktet han. Høres ikke så bra ut at han ikke engang svarte på at du vil møtes igjen snart.. Dere bør jo ta initiativ ca annenhver gang. Tar han kontakt snart, og spør om dere skal møtes... bør du møte han og spørre hva han mener om hyppighet av kontakt osv. Jeg virkelig hater å sende sms. Glemmer å svare gjør jeg av og til og, eller mobilen er lydløs og jeg ser ikke smsene. Men jeg pleier å ringe etter å ha fått en sms eller to da.. Anonymous poster hash: edd99...b07 Trådstarter: Jeg mener at nå er det opp til han. Han får ta kontakt. Jeg skrev: Håper på å møtes snart igjen. Han svarte ikke på det. Bare ignorerte det, men skrev videre om alt han finner på alene. Etter fredagen så har det bare vært meg som har vært ivrig på kontakt, og tatt kontakt, men han svarer hyggelig tilbake,men snakker ikke om nye treff. Hvis han vil møte meg igjen, så vil jeg det. Men han får ta kontakt. Hvis ikke gir jeg faen. For det å ta kontakt betyr å vise interesse fra hans side også. Eller skal jeg skrive: håper på å møtes snart igjen, jeg savner deg? Er ikke det litt for dumt å skrive når han hele tiden er innlogget facebook, og så overser han meg? Anonymous poster hash: c7390...254
Compaq Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Ikke send melding. Du har gjort nok. Vent til han evt tar kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Ikke send melding. Du har gjort nok. Vent til han evt tar kontakt. Ok, har jeg gjort nok selv om det var han som tok mest intiativ til kyssing osv på datene? Burde jeg være mer aktiv på meldinger da? Nei, faktisk ... jeg mener uansett at jeg har gjort nok, for rett etter siste date skrev jeg.. : Jeg håper på å treffe deg snart igjen. Han overså det, og lørdagen og søndagen brukte han ikke tid på meg. Nå jobber han senvakter i uken. Jeg ser at han har vært inn og ut av facebook i hele dag. Står på messanger på mobilen at han er stadig aktiv. Men han tar ikke kontakt med meg. Jeg trykket "liker" på noe på siden hans tidligere i dag også. Det er jo meg som innleder kontakt til chat hver dag. Selv om han svarer så er ikke det godt nok. Han viser for dårlig interesse. Da gjør jeg som dere sier: Jeg sier til meg selv at jeg har gjort nok!. Tar ikke kontakt og slapper av. Jeg tenkte å skrive: håper på å treffe deg til helgen, savner deg. Men det blir så feil å gjøre når han oppfører seg sånn. Hjelper ikke at han er kjempepen. Jeg vil ha interessen tilbake også. Anonymous poster hash: c7390...254
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Hvis du har kontaktet ham flere gang siden sist fredag og han ikke har kontaktet deg er det egentlig talende nok. I tillegg har du direkte uttrykket behov for å se ham, hvilket han ikke har svart på. Og han er den som avslutter samtalen når dere faktisk prater. Da tar du ikke kontakt overhodet. Jeg ville okkupert meg med andre ting og ikke logget på facebook så ofte (i hvert fall ikke chatten). Dersom han tar kontakt, ikke la samtalen vandre ut i ubetydelige ting. Si at du skal et sted, er opptatt eller skal sove. Ha det klart at dersom han tar kontakt er det i så fall for å treffes, ikke fordi han kjeder seg og du alltid er en villig samtalepartner. Anonymous poster hash: 5034a...f06 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Hvis en gutt er interessert så tar han kontakt. Og hvis gutten tenker "Hvis ei jente er interessert så tar hun kontakt" blir det lite med kontakt gitt.. Anonymous poster hash: edd99...b07 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Og hvis gutten tenker "Hvis ei jente er interessert så tar hun kontakt" blir det lite med kontakt gitt.. Anonymous poster hash: edd99...b07 Jeg kan teste interessen hans med å skrive: håper på å møtes til helgen, jeg savner deg.... Kanskje det er rett? Eller blir det helt feil? Anonymous poster hash: c7390...254
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Jeg kan teste interessen hans med å skrive: håper på å møtes til helgen, jeg savner deg.... Kanskje det er rett? Eller blir det helt feil? Anonymous poster hash: c7390...254 Nei du sier ikke mer nå. Du har uttrykt mange nok ganger at du vil se ham. Anonymous poster hash: 5034a...f06 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Nei du sier ikke mer nå. Du har uttrykt mange nok ganger at du vil se ham. Anonymous poster hash: 5034a...f06 Kun sagt det en gang, men ellers så er det meg som har innledet dialog hver dag. Anonymous poster hash: c7390...254
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 Kun sagt det en gang, men ellers så er det meg som har innledet dialog hver dag. Anonymous poster hash: c7390...254 Handlinger sier mer enn ord - det at du tar kontakt viser like mye interesse som at du direkte sier at du vil se ham eller savner ham. Ergo har du indirekte sagt det "mange ganger". Anonymous poster hash: 5034a...f06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå