AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Det er så slitsomt å ønske et barn så intenst og føle at alt bare er misslykket. ALLE rundt meg er gravide og blitt det på første støttet nesten! Det skjærer inni meg og vil bare legge meg ned og grine!! Måtte bare få det ut.. Anonymous poster hash: 8f755...855
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 føler med deg. jeg er jo fortsatt ung og lovende eller hva man skal si. men jeg sitter med en rævva jobb med dårlig lønn, ingen utdannelse og ingen kjæreste. noen dager er bedre enn andre, men noen dager vil jeg egentlig bare bli i senga Anonymous poster hash: e0685...1d9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Det er så slitsomt å ønske et barn så intenst og føle at alt bare er misslykket. ALLE rundt meg er gravide og blitt det på første støttet nesten! Det skjærer inni meg og vil bare legge meg ned og grine!! Måtte bare få det ut..Anonymous poster hash: 8f755...855 Det blir din tur også Lykke til Anonymous poster hash: 43db8...c2a
fionel Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ja det gjør vondt! Det er en psykisk smerte som alltid sitter å gnager i bakhodet uansett hva man gjør.. Men det blir vår tur også, det er jeg sikker på
Askmeagain89 Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Det forstår jeg godt! Er utrolig kjipt å være i den situasjonen. Håper du snart blir gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå