Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Kom ei kjerring (i 20 åra kanskje) når jeg var ute i kveld og var skikkelig frekk. "Flytt deg forbanna dophue. Kom deg der du hører hjemme. I grava!" Jeg fikk så lyst å dra til henne. Jeg spytta henne i fjeset og skrek hore til henne. Så gikk jeg. Fy faen. Hun så ikke ut. Gikk i hore klær! Jeg overdrev vel? Jeg godtar ikke mer at folk er frekk i kjeften mot meg. Aner ikke hva som feilet hun der. Kunne ikke være helt god i skallen. Hadde ikke dere gjort det samme?
Steele Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Vi vanker nok i veldig forskjellige kretser. Ingen har noengang brølt helt umotivert til meg. 3
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Vi vanker nok i veldig forskjellige kretser. Ingen har noengang brølt helt umotivert til meg. Hun brølte tydeligvis til meg på grunn av jeg sto litt i veien for den stakkars (not) kvinnen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Hold nå kjeften og voks opp. Anonymous poster hash: 086ab...bbc
absinthia Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 (endret) Nei. Når folk oppfører seg slik er det fordi det er noe galt med dem og jeg angriper ikke syke mennesker, selv om de er ufordragelige. Jeg har dessuten en smule selvrespekt, så jeg trenger ikke å synke ned på et slikt nivå. Du har ikke vurdert miljøforandring? Endret 3. september 2014 av absinthia 1
Infinite Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Det var en frekk måte å si pass deg på.
militærjenta Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hadde nok blitt satt ut av hendelsen og tenkt mitt, men hadde ikke hisset meg opp nok til å lage en situasjon ut av det. Jeg hadde i hvertfall ikke spyttet etter henne og skreket skjellsord, det er å overreagere.
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Hold nå kjeften og voks opp.Anonymous poster hash: 086ab...bbc Da får jeg jo ikke irritere sånne som deg.
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Det var en frekk måte å si pass deg på.Ja hun må ha hatt et alvorlig stort problem.
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Hadde nok blitt satt ut av hendelsen og tenkt mitt, men hadde ikke hisset meg opp nok til å lage en situasjon ut av det. Jeg hadde i hvertfall ikke spyttet etter henne og skreket skjellsord, det er å overreagere.Jeg vet men jeg ble så sur på henne. Synes hun fortjente det.
Gjest rangle Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Hu hørtes helt fæl kjerring ut.. utfra andre innlegg jeg har lest fra deg var det vel ekstra ille at hu sa det hu sa og. Syns ikke det var bra at du spytta henne i ansiktet,men hadde blitt fly forbanna selv! Man ber ikke folk gå ikke grava uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå