Gjest Gemini7 Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg vet det finnes ulike tilskudd man kan ta for å få tykkere, sterkere hår. Jeg føler jeg mister en god del hår hver gang jeg vasker håret, og håret mitt re i utgangspunktet temmelig tynt... Noen som har prøvd noe som funker?? Jeg tok Arcon tisane en stund selv og følte vel egentlig at det hjalp der og da. Men det er mange år siden. Tror jeg sluttet fordi det var så dyrt, og jeg var student Nå vil jeg prøve noe som andre har hatt god erfaring med. Tenker på noe med litt mer futt enn B-vitaminer, som jeg tar sporadisk-
Djungelvrål Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Jeg tar b vitaminer og har oppdaget at håret vokser fortere, men merker ikke at det er tykkere.
Gjest Gemini7 Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg tar b vitaminer og har oppdaget at håret vokser fortere, men merker ikke at det er tykkere. Nei.. jeg tar også B-vit, men mister like mye hår. Så tenker på noe med litt mer futt.
Kjibba Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Panto-3! Har gått på det i 3-4 mnd. Det vokser fort og masse nye hår Neglene veks og noko innmari! Står litt om det her inne, berre søk på panto 3
Gjest Gemini7 Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Panto-3! Har gått på det i 3-4 mnd. Det vokser fort og masse nye hår Neglene veks og noko innmari! Står litt om det her inne, berre søk på panto 3 Hmmm interessant!! Nå har jeg googlet og lest gamle tråder om dette produktet, ser ut som det er noe i det! Men får man kun kjøpt det på nettet eller finner man det på helsekost?
Kjibba Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Er ikkje heilt sikker. Leste at ein måtte få det frå utlandet, og så var det ei som skreiv at ho hadde funne i Oslo. Eg fann ikkje det her eg bur, så eg bestilte frå shopping4net
Strikkemamma Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Men da vokser vel håret andre plasser på kroppen raskt også da? Og hva med uønsket skjemmende hårvekst som kan komme her og der?
Kjibba Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Men da vokser vel håret andre plasser på kroppen raskt også da? Og hva med uønsket skjemmende hårvekst som kan komme her og der? Med Panto-3 meiner du? Ja, det er ein ulempe med det. Men det har ikkje dukka opp ny skjemmande hårvekst. Eg tykkjer ihvertfall det er verdt å barbere seg litt oftare. Verken B-vitamin eller B Suplex gav noko særleg effekt hjå meg.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Jeg bruker John Masters og Phyto sine produkter for hårbunnen (husker ikke hva de heter nå, men finnes bare en type i hvert av merkene), og har merket ENORM forbedring! Masse nytt hår som vokser ut. Frisøren min ble helt blown away. Anonymous poster hash: 63a3e...fc5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg bruker John Masters og Phyto sine produkter for hårbunnen (husker ikke hva de heter nå, men finnes bare en type i hvert av merkene), og har merket ENORM forbedring! Masse nytt hår som vokser ut. Frisøren min ble helt blown away. Anonymous poster hash: 63a3e...fc5 Er det denne fra john masters? deep scalp follicle treatment & volumizer for thinning hair Og fra phyto, er det densifying serum?? Veldig interessert i nøyaktig navn på produktene. Anonymous poster hash: b0888...d2f
Cessa74 Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 HairVolume som du får kjøpt på Vita og ren Biotin på Iherb har fungert bra på meg iallefall! Og ALDRI gre håret når det er vått, og generelt ellers - prøv å gre håret minst mulig. Etter jeg reduserte hårbørsting til et minimum så har jeg også mistet betraktelig mindre hår. Frisøren min mente jeg hadde "svake" hårrøtter - og at all hårbørsting bare bidro til unødvendig mye håravfall. Når det gjelder tilskudd må man ha tålmodighet - det tar ca 3 mnd før man merker effekten maksimalt!
Gjest Gemini7 Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Takk for svar, dere!! Nå erPhyto 3 bestilt så får vi se da!! Regner med det blir litt smør på flesk å ta flere slike produkter samtidig, som hair volume..? Skal jammen også prøve å få tak i et sånt hodebunnsprodukt fra john masters
Gjest Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 (endret) Tråden er ryddet for reklame. Ann Christin, mod Endret 6. september 2014 av Gjest
Tibbie Skrevet 10. januar 2015 #14 Skrevet 10. januar 2015 Takk for svar, dere!! Nå erPhyto 3 bestilt så får vi se da!! Regner med det blir litt smør på flesk å ta flere slike produkter samtidig, som hair volume..? Skal jammen også prøve å få tak i et sånt hodebunnsprodukt fra john masters Hvordan har det gått, Gemini? Duger det? Sitter å lurer på det samme som du gjorde for tre måneder siden...
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 Sá kjekt trád. Vil sjekke dette ut mer seinere ogsá, skulle ha likt á fátt sunnere og tjukkere hár sjólv. Iallefall at háret mitt er sunt, men ville ikke ha sagt nei til á fá tjukkere hár ogsá.
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2015 #16 Skrevet 10. januar 2015 Det eneste som har fungert for meg er en kombinasjon av tilskudd (B-vitaminer) og John Masters Organics deep scalp & follicle treatment. Begynte med John Masters sprayen i utgangspunktet pga tørr hodebunn som klødde. Men merket at håret mitt vokser mye raskere også med denne. Min frisør reagerte veldig på at jeg hadde MYE mer ettervekst enn jeg pleide å ha. Så nå har vi måttet oppgradere hyppigheten av timene jeg har hos henne pga denne. Den gir også volum i hodebunnen som gir illusjonen av tykkere hår der og da, så den sparer meg for å bruke volumgivende produkter etter denne. Denne er så super så jeg har alltid 2-3 stående i skapet av frykt for at den skal gå ut av produksjon.
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2015 #17 Skrevet 10. januar 2015 Hmmm interessant!! Nå har jeg googlet og lest gamle tråder om dette produktet, ser ut som det er noe i det! Men får man kun kjøpt det på nettet eller finner man det på helsekost? Det får du kjøpt i helsekostbutikker. Google "pantoten" for flere resultater.
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2015 #18 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Fant John Masters sin behandling på Blivakker til 399,- og på Ebay til 228,- men det var fra HongKong. Lurer på om det er ekte... http://www.ebay.com/itm/John-Masters-Organics-Deep-Scalp-Follicle-Treatment-Volumizer-For-Thinning-Ha-/310945673032?pt=AU_Hair_Care&hash=item4865ce6f48 Har også hørt at dette fra Wella skal være bra. Noen som kjenner til det? http://www.blivakker.no/product/WEL0108/wella-balance-scalp-energy-serum-100ml Endret 10. januar 2015 av KG dama
Tibbie Skrevet 10. januar 2015 #19 Skrevet 10. januar 2015 Hvor kjøper du John Masters Organics deep scalp & follicle treatment? Og jeg tar en tabelet som er multivitamin med vitamin b i seg, er det nok? Jeg har så tørt hår nederst så jeg tror jeg må klippe en god del, men håret mitt vokser så sakte og er så tynt så har ikke så lyst å klippe det Jeg fant det på Blivakker og Strawberrynet. Den er dobbelt så dyr på Blivakker. Siden den koster under 300 kroner og det er under tollgrensa, blir det billigst å handle der
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2015 #20 Skrevet 10. januar 2015 Hvor kjøper du John Masters Organics deep scalp & follicle treatment? Og jeg tar en tabelet som er multivitamin med vitamin b i seg, er det nok? Jeg har så tørt hår nederst så jeg tror jeg må klippe en god del, men håret mitt vokser så sakte og er så tynt så har ikke så lyst å klippe det Jeg har handlet min på Blivakker.no, passet på å bestille flere når det var salg på denne før jul, da kostet den under kr 200,- men ser at den ligger med pris kr 399,- nå. For meg holder en flaske ca 4 mnd, bruker ca 8 spray i hodebunnen etter hver vask, som jeg så masserer inn i hodebunnen. Dropper jeg denne etter vask, får jeg kløe og sår hodebunn med en gang. Det var hovedpoenget mitt med å kjøpe denne, men den ekstra hårveksten er bare en bonus for meg. Men den er jo for thinning hair så er jo logisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå