Gå til innhold

Bestille en overraskelse til kjæresten som er på hotell

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er på en utendlanstur, og jeg har lyst å få noe levert på rommet hans siden han alltid steller i stand super romantiske ting til meg.

Men hva? Blomster blir kanskje litt feil til en mann.

Han er forresten i NY, så mulighetene er mange, men fantasien min litt mangelfull.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 48f13...247

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min er på en utendlanstur, og jeg har lyst å få noe levert på rommet hans siden han alltid steller i stand super romantiske ting til meg.

Han er forresten i NY, så mulighetene er mange, men fantasien min litt mangelfull.

Noen forslag?

Kan bestille ei eskorte jente til han. Skal love deg at den natten blir aldri glemt:):)

Anonymous poster hash: 947e2...594

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bestille ei eskorte jente til han. Skal love deg at den natten blir aldri glemt:):)

Anonymous poster hash: 947e2...594

Det er jeg veldig sikker på at han IKKE er interessert i :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det spa/ massasje på hotellet? Bestille og betale en time ? Be hotellet legge en lapp i rommet hans med beskjed fra deg ?

Ellers så hadde jeg kanskje ventet med overraskelsen til han kommer hjem . I New York mangler man ingenting , så det kan bli litt pes om han har mye i programmet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det spa/ massasje på hotellet? Bestille og betale en time ? Be hotellet legge en lapp i rommet hans med beskjed fra deg ?

Ellers så hadde jeg kanskje ventet med overraskelsen til han kommer hjem . I New York mangler man ingenting , så det kan bli litt pes om han har mye i programmet.

TS som du skrev i siste avsnitt, han har mye på programmet, så spa eller andre tidkrevende ting går ikke. Må være en fysisk ting. Trenger ikke koste all verden, er tanken som teller.

Om jeg ikke kommer på noe bedre så går jeg for en rose, sjokolade og et kort som jeg får hotellet til å legge på sengen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring resepsjonen og få dem til å sende opp en flaske med noe godt på rommet hans. Betal med ditt kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag? Anonymous poster hash: 48f13...247

Blomster er hvertfall for min del feil.

Bortsett fra kanskje i dette tilfellet :)

Jeg tror jeg ville syns det hadde vært koselig å fått blomster om jeg hadde vært på ett hotellrom langt hjemmefra :)

Anonymous poster hash: 77545...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagne såklart! Vanlig klassiker :-)

Anonymous poster hash: 9048c...9fd

TS

Han drikker sjeldent, kun i sosiale settinger.

Men jeg har nå googlet meg frem til et par firmaer som driver med gavelevering til hoteller i NY, så har bestilt en elegant boks med belgisk sjokolade og en liten notis som vil bli levert på rommet hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...