Gå til innhold

Kjellerbod i blokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utsiden av veggene er drenert, men det er alikevel så mye fukt i min bod at jeg må bruke sånn hvit pose som skal trekke til seg fuktighet der. Hvis noen av de andre bodene har tilkoblet fryseboks el.l (selv om det ikke er lov her), gir det fra seg fuktighet til resten av bodene? Det lukter mugg av alt jeg har liggende der nå. :(

Anonymous poster hash: 22a69...56d
Skrevet

Utsiden av veggene er drenert, men det er alikevel så mye fukt i min bod at jeg må bruke sånn hvit pose som skal trekke til seg fuktighet der. Hvis noen av de andre bodene har tilkoblet fryseboks el.l (selv om det ikke er lov her), gir det fra seg fuktighet til resten av bodene? Det lukter mugg av alt jeg har liggende der nå. :(Anonymous poster hash: 22a69...56d

Lukter det mugg, så er det mugg der. Mugg og fukt skal ikke være i en kjellerbod og heller ikke i hus.

googler du Hus og helsekompendiet så får du opp fagkunnskqp skrevet på et forståelig språk.

Fhi.no sine faglige normer sier at fukt og mugg er der nulltoleranse for innendørs.

Anonymous poster hash: dd23d...21a

• Liker 1
Skrevet

Utsiden av veggene er drenert, men det er alikevel så mye fukt i min bod at jeg må bruke sånn hvit pose som skal trekke til seg fuktighet der. Hvis noen av de andre bodene har tilkoblet fryseboks el.l (selv om det ikke er lov her), gir det fra seg fuktighet til resten av bodene? Det lukter mugg av alt jeg har liggende der nå. :(

Anonymous poster hash: 22a69...56d

Nei frysebokser avgir ikke fukt, det hjelper til å tørke ut lufta da det avgir varme. Grunnen til at dette ikke er lov er sikkert for at dem bruker av felles strøm.

Anonymous poster hash: 9274d...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...