AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Som tittelen sier lurer jeg på om noen vil dele historien om hvorfor en valgte å gå tilbake til eksen. Alternativt hvorfor en ble tatt tilbake. Hvordan skjedde det, og hva var forhistorien. Hadde satt stor pris på det:)! (trenger ikke kommentarer om at jeg bør gå videre, for det vet jeg alt:P) Anonymous poster hash: 53010...24f
Nanami Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Han var min første og mitt livs kjærlighet. Jeg målte alle etter han opp til ham, og ingen var bra nok. Hver gang jeg tenkte på han og møtte han kilte det i magen, noe det aldri har gjort med noen andre. Vi gjorde det slutt fordi han var i overkant sjalu og umoden, i tillegg til at vi ville forskjellige ting. Jeg ville flytte og studere, han ville bli hjemme med vennene sine. Så møttes vi igjen, alle følelsene kom tilbake for fullt og ingen av oss ville være fra hverandre igjen
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg trodde vi ikke hadde prøvd nok- og ville prøve igjen.... Det var nok ikke en god ide, de samme utfordringene som gjorde det slutt i første omgang er her fremdeles..... Bare så kjipt å innse at det ikke går.... Anonymous poster hash: e5d5e...fee
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg gikk tilbake til exen fordi jeg aldri kom over han, og han likeså. Eller, da vi fikk kontakt igjen holdt jeg faktisk på å gå videre- men så fort vi møttes ble vi intime og jeg ble tatt ti skritt tilbake. Jeg angrer veldig på at vi prøvde igjen, fordi det førte til mer rykter og drama enn det i utganspunktet var. Forholdet vårt var katastrofe, men det var fortsatt noe med han jeg ikke klarte å gi slipp på. Det er ett halvt år siden vi prøvde å få forholdet til å funke for siste gang, nå har vi gitt opp det men møtest fortsatt pga felles venner osv og det er ikke lite flørting i rommet da vi er der hehe. Vi (sry ordspråket) knuller litt her og der, sist gang var for en uke siden på en fest. Jeg er over han but still, det er jo alltid noe med den første kjærligheten. Nå ønsker jeg å slutte å holde meg fast i han og gå videre for real. Selv om sexen er god fikser det ingenting annet. Vi har det alltid bra når vi er venner som bare flørter osv, men så fort ting blir seriøst kræsjer utrolig nok alt. Anonymous poster hash: e3a89...581
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Vi ble egentlig aldri ferdig med hverandre.. Etter to år fra hverandre med minimal kontakt (vi har barn sammen så null kontakt hadde vært uaktuelt), fant vi sammen igjen. Vi hadde 10 års historie bak oss, fra vi var i tenårene). Det har fungert bra til nå. Jeg tror vi hadde godt av de to årene fra hverandre og tror ikke det hadde gått så bra å finne tilbake til hverandre uten at det hadde gått så lang tid.Anonymous poster hash: a11dc...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå