AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg er en som ikke vanligvis pleier å hilse med bare å nikke. Sier som oftest hei eller smiler, eller begge deler. Når jeg tenker meg om er jeg litt usikker på om jeg noen gang bare nikker. Det er en person jeg misliker og ikke har lyst å si hei eller smile til, men bare hilse ved å nikke. Og plutselig ble jeg usikker på om jeg vil klare å gjøre det på en naturlig måte. Pleier du å nikke når du hilser? Virker det litt kjølig eller upersonlig å bare nikke? Anonymous poster hash: 5f5d8...20f
Gjest constance90 Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Nikker hvis situasjonen osv tilsier at det er den "enkleste" måten. Syns ikke det blir upersonlig da det skjer i de settingene.
Gjest Fargerik Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Nikker til folk eg ikkje kjenner så godt, men føler eg bør hilse på, da spiller det ingen rolle om det er litt upersonlig.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Tror jeg mangler litt antenner på dette området. Jeg kan ikke huske at folk har nikket til meg. Uff, jeg håper jeg klarer å være naturlig når jeg skal nikke til denne personen. Har ikke lyst å virke som en idiot heller. TS Anonymous poster hash: 5f5d8...20f
Gjest constance90 Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Nikk ned = hei Nikk opp = how you doin'? ikke vanskeligere enn det Tror jeg mangler litt antenner på dette området. Jeg kan ikke huske at folk har nikket til meg. Uff, jeg håper jeg klarer å være naturlig når jeg skal nikke til denne personen. Har ikke lyst å virke som en idiot heller. TSAnonymous poster hash: 5f5d8...20f 1
Wilma- Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 De eneste gangene jeg nikker ved å hilse er vel når jeg blir litt overraska eller "tatt på senga" ved at noen jeg ikke tror skal hilse på meg, faktisk gjør det. Og da blir det gjerne en litt overivrig hodebegevelse ala exorsisten og et merkelig smil. Haha... Ikke det at jeg synes det er noe galt i å nikke, er bare vant med å smile / si hei 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 jeg bukker Anonymous poster hash: a1d72...991
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Nikker ofte når folk kjører forbi meg med bil, de har kjørt forbi før jeg rekker og vinke, og de hører ikke når jeg brøler hei. Nikker og sier hei hele tiden, de hører liksom sammen.
tussi84 Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Jeg nikker til folk jeg ikke kjenner så godt men som jeg har møtt før. Håndhilser på nye mennesker i forbindelse med større sammenkomster som fester. Venner gir jeg som regel en klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå