AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Man skal jo legge dataer og slik i håndbagasjen, men siden det er en viss maksvekt på håndbagasjen så la jeg den i kofferten som har hard plastikk. Dataen låg ikke løst i kofferten, men den har blitt ødelagt. Dekker europeiske reiseforsikring det? Må det være skade som har skjedd i håndbagasjen? Anonymous poster hash: f20dc...749
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Man skal jo legge dataer og slik i håndbagasjen, men siden det er en viss maksvekt på håndbagasjen så la jeg den i kofferten som har hard plastikk. Dataen låg ikke løst i kofferten, men den har blitt ødelagt. Dekker europeiske reiseforsikring det? Må det være skade som har skjedd i håndbagasjen? Anonymous poster hash: f20dc...749 Nei. Det blir sett på som uvørent, og må tas på egen kappe. Anonymous poster hash: d19c8...633
Gjest Blondie65 Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Hvorfor forsøker du ikke? Har aldri opplevd at noe jeg har i kofferten er blitt ødelagt. Og jeg har hatt knusbare ting der.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Det står helt eksplisitt i forsikringsvilkårene for Europeiske at dette ikke dekkes. Anonymous poster hash: d19c8...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå