AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg har en ex som jeg stadig går tilbake til, vitende om at jeg ender opp såret hver bidige gang. Jeg kan være helt ferdig med han, nesten glemme hans eksistens også dukker han opp og fucker opp uansett hva jeg har på gang med noen annen. Imens jeg ble såret av min ex en million ganger, sto det en annen gutt på "sidelinjen" (eller hva jeg skal kalle det),og plukket meg opp igjen etter jeg hadde falt. Uansett hvor langt nede jeg var, var han alltid der for å trøste og hjelpe. Han var verdens beste gutt, og jeg var så ufattelig glad i han, også som mer enn en venn- men så fort jeg lot hjertet mitt føle litt på hvordan det var å ha mer enn vennskapelige følelser sa det litt stopp og jeg trakk meg alltid unna. Vi var sammen hver eneste dag i flere måneder, og ingen har noen sinne behandlet meg så bra som det. Jeg visste at vis jeg ble sammen med han fikk jeg en ordentlig fin fyr, som jeg kunne ha det stabilt og godt med. Familien min likte han også meget godt. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette: men han er en slik fyr som aldri har gitt meg opp. Det har vært slik i 2 år nå. Jeg har bedd han gi meg slipp flere ganger og det har han aldri gjort. Deilig, men også ekstremt trist på hans vegne. Jeg har brukt han som en jojo i mange situajsoner, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er så skiftende da det gjelds hva jeg tenker og føler om han, jeg forvirrer han liksom skikkelig- jeg er rett og slett ei drittkjerring. Eller har vært det. Og nå, som jeg endelig etter TO LANGE ÅR har innsett hva jeg vil med han er liksom alt det fine tapt. Han har forandret seg veldig imot meg, jeg vet at følelsene ikke er der mer. Og jeg vet at jeg burde la han være i fred og gå videre, som han holder på å gjøre nå- men noe inni meg bare skriker at jeg faktisk trenger han. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, kanskje egentlig flere ting. Jeg lurer på om noen har vært i lignende situasjon å kan fortelle meg at jeg skal la han være i fred for en gang skyld- eller om jeg skal vise han at jeg faktisk bryr meg. Det har jeg dog prøvd å gjort, men jeg tror egentlig han har funnet en annen. Mest av alt trengte jeg bare å fordufte litt tanker,det ble ett litt rotete innlegg men det er hodet mitt også nå hehe. Vi jenter friendzooner alltid de som faktisk bryr seg og er der for oss, imens de som faktisk ikke gjør det kjemper vi for å være bra nok for hver eneste dag. Anonymous poster hash: 15658...e94
Gjest constance90 Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Sorry, noen ganger driter man på draget og mister sin sjangs. Hvis han har kommet videre så er det bedre å la han gå, du finner deg alltids noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå