AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Om man er sykmeldt og ser opplagt ut, så er man ikke "syk". Om man er frisk og ser ustelt ut, så er man syk. Om man er sykmeldt og ser syk ut, så ta deg sammen. Om du er frisk og ser opplagt ut, så er du godtatt av alle og enhver. Enig/uenig? Anonymous poster hash: 0622f...e3b
Gjest Badebuksa Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Om man er sykmeldt og ser opplagt ut, så er man ikke "syk". Om man er frisk og ser ustelt ut, så er man syk. Om man er sykmeldt og ser syk ut, så ta deg sammen. Om du er frisk og ser opplagt ut, så er du godtatt av alle og enhver. Enig/uenig? Anonymous poster hash: 0622f...e3b Mener du hva andre mener, generelt, eller er det din personlige mening? Men jeg svarer som så at ja, det er en mentalitet som går igjen overalt, at ingen EGENTLIG er syke. De bare later som. "Skihopper med brukket ben? Får hoppe med gips, da..." "Har du angst? Ta deg sammen, slutt å tulle"
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Mener hva andre mener. Anonymous poster hash: 0622f...e3b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 En TS som venter på å ta urettmessige uføre...? Anonymous poster hash: 280e4...d32
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Absolutt ikke. Jeg vil vite hva andre mener. Dette er hvordan jeg har inntrykk av at samfunnet tenker. Anonymous poster hash: 0622f...e3b
Infinite Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Om man er sykmeldt og ser opplagt ut, så er man ikke "syk". Om man er frisk og ser ustelt ut, så er man syk. Om man er sykmeldt og ser syk ut, så ta deg sammen. Om du er frisk og ser opplagt ut, så er du godtatt av alle og enhver. Enig/uenig? Anonymous poster hash: 0622f...e3b I noen tilfeller kan jo dette stemme, og da er det vanvittig provosserende, men man skal være forsiktig med å trekke konklusjoner ut ifra hva man selv ser, da alle sykdommer ikke kan sees. Derfor er det best å holde kjeft og passe sine egne saker.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 vanskelig.. jeg var lenge syk(psykisk) og ja jeg VAR jo virkelig sjuk ifølge leger psykologer og psykiatere meen en behandler bad meg "ta deg sammen for helvete det er ikke synd på deg" og.. jeg tok meg sammen og ble bedre så noen ganger trenger folk å høre det spesielt fordi man som syk gjerne syns litt synd på seg selv og da blir man jo enda sykere.. Anonymous poster hash: 3f04d...570
Gjest _LilleMy Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Enig i at mange mener det der, ja. Mener det derimot ikke selv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 "Den friske vil aldri forstå den syke."(Før man evt. blir syk selv). Mange tenker nok "kom igjen, så ille kan det da ikke være?" Anonymous poster hash: 4377e...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå