AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Mann/Kvinne? Synes du selv du er mer imøtekommende med det motsatte kjønn? Opplever du at det motsatte kjønn er mer imøtekommende mot deg? Er mann. I utgangspunktet liker jeg å tro at jeg behandle begge kjønn likt, men er mer interessert i å henge med menn og skaffe kompiser enn kvinnelige venner. Men synes kvinner er mer imøtekommende mot meg enn menn. Anonymous poster hash: 37ec9...b02
Gjest Vevila Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Kvinne. Er nok i utgangspunktet mer imøtekommende mot menn pga dårlig erfaringer med kvinner. Prøver dog å snu det om, og er veldig imøtekommende med en gang det er kvinner som jeg føler er "trygge".
Nuttery Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Kvinne. Er nok i utgangspunktet mer imøtekommende mot menn pga dårlig erfaringer med kvinner. Prøver dog å snu det om, og er veldig imøtekommende med en gang det er kvinner som jeg føler er "trygge". Signerer denne
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jepp. Fordi jeg liker menn bedre enn kvinner. Anonymous poster hash: 54df2...439
MissCoverdale Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Kvinne. Er nok i utgangspunktet mer imøtekommende mot menn pga dårlig erfaringer med kvinner. Prøver dog å snu det om, og er veldig imøtekommende med en gang det er kvinner som jeg føler er "trygge". Samme her. Skulle gjerne hatt flere jentevenner, men lettere sagt enn gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg er lesbisk. Og jeg er således på mange måter mer imøtekommende ovenfor andre kvinner. Men samtidig er jeg mye mer kravstor. Jeg forventer større relasjonell og verbal kompetanse. Det er litt diskriminerende i grunn. Anonymous poster hash: 496e1...e24
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg har tilfeldigvis oftere i feminine miljøer og har derfor flest kvinnelige venner. Menn har gjort meg litt skeptisk så er kanskje litt mindre imøtekommende mot de. Foretrekker venner og kolleger av samme kjønn. Anonymous poster hash: 161a8...4e1
Tibbie Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Jeg tror jeg er like imøtekommende med begge kjønn. Kanskje litt mer med jenter fordi jeg føler meg "tryggere" der. Får litt sånn sisterhood-feeling. Selv føler jeg at menn er mer imøtekommende mot meg enn jenter er. Menn er litt mer flørtete og ønsker derfor mer enn jentene gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå