Gå til innhold

Hvorfor sier de

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Den dama som får deg er heldig!"

Når de ikke vil ham meg selv?

Dette har jeg hørt noen ganger. To ganger det siste året av damer i etterkant av at de har dumpa meg.

For meg høres det ut som en selvmotsigelse. Men det er vel kanskje at jeg er feil mann til feil tid?

Men det er bare så utrolig fortvilende å høre!!!

Anonymous poster hash: e0160...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En måte å unngå en klein samtale...

Anonymous poster hash: af443...087

Skrevet (endret)

Hva ville du sagt til en jente om du avviste henne ?

Du er en komplett tulling som.........

Det kan enten være pga

1) De avviser deg på en pen måte, ser for seg at de setter en strek

2) mer sannsynlig er at du er en hyggelig fyr som de ikke blir forelsket i du gjør deg kjedelig fordi du er forutsigbar og det ikke er noe motstand i deg.

Har du noen gang opplevd hvor på noen jenter kan være som du ikke er interessert i ?

DR.love

Endret av Dr_love
Gjest BettyBoop
Skrevet

"Den dama som får deg er heldig!"

Når de ikke vil ham meg selv?

Dette har jeg hørt noen ganger. To ganger det siste året av damer i etterkant av at de har dumpa meg.

For meg høres det ut som en selvmotsigelse. Men det er vel kanskje at jeg er feil mann til feil tid?

Men det er bare så utrolig fortvilende å høre!!!

de sier det for å trøste
Skrevet

Kan være de synes du er en helt fantastisk fyr, men at de ikke er forelsket og ikke klarer å få følelser for deg. Jeg har noen guttekompiser som jeg tenker det samme om, men jeg har ikke de følelsene for dem.

Anonymous poster hash: f1da5...a20
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt det og ment det. Og vært glad på eksens veier for at han har funnet en flott dame i ettertid. Grunnen til at jeg har sagt det, har vært at jeg ikke har vært forelsket i disse mennene. Da er det bedre at jeg går og lar han finne en som virkelig elsker han. Ikke må henge med meg, som synes han er helt grei å henge med men ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: 8d81d...791
Skrevet

Jeg har fått høre det selv, om at den mannen som får meg er heldig, fra en fyr som ikke ville forplikte seg. Jeg tror nok han mente det. Han så mine kvaliteter, men han hadde likevel ikke de riktige følelsene og det er helt greitt.

Har også sagt det samme til en fyr og ment det. Han var eksemplarisk, men mine følelser var ikke til stede.

Skrevet

Hva ville du sagt til en jente om du avviste henne ?

Du er en komplett tulling som.........

Det kan enten være pga

1) De avviser deg på en pen måte, ser for seg at de setter en strek

2) mer sannsynlig er at du er en hyggelig fyr som de ikke blir forelsket i du gjør deg kjedelig fordi du er forutsigbar og det ikke er noe motstand i deg.

Har du noen gang opplevd hvor på noen jenter kan være som du ikke er interessert i ?

DR.love

Jeg har jo dumpa damer, og gitt dem noen gode ord med på veien,mmen jeg syns bare det er litt voldsomt å si at "de som får meg er heldig!"

Det siste du skrev der forsto jeg ingenting av :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Den har eg fått mange gonger!!

Skrevet

de sier det for å trøste

Det tror jeg faktisk ikke.

Eksen min sa det samme da hun dumpa meg. Og det var hun som satt og gråt, og det var jeg som måtte trøste henne, fordi "foreldrene hennes kom til å hate henne når de fikk vite at hun hadde dumpa den perfekte mann"

Og de andre som har sagt det, har sagtcdet i ettertid, dvs par mnd etter,hvis vi har snakka.

Og i det ene tilfellet hadde jeg allerede funnet meg en ny date, som hun visste om.

Skrevet

Stjålet fra Dr Vittersø

At vi forelsker oss grunnleggende sett på grunn av forplanting siden vi er biologiske vesener som helt avhengige av på formere oss.

Derfor er vi mer eller mindre på konstant utkikk etter en partner. Men det er også evolusjonsmessig lurt at vi er litt forskjellige. I en gruppe mennesker er det derfor bra at noen forelsker seg raskt, mens andre bruker lengre tid. Det skaper variasjon i gruppa og gjør den mer robust

Dersom man føler at man forstår eller kjenner den man har truffet veldig godt, blir man kanskje raskt forelsket. I den situasjonen er det jo lett å tenke at alt man ikke vet om personen også stemmer, så da er kanskje følelsen ganske intens også.

- Skuffelsene står jo dermed i kø når man gang etter gang innser at den man er forelsket i ikke innfrir på "alle punkter". Dermed er det stor fare for at slike forhold med dårlig fundament fort går over

Skrevet

Jeg syns selvfølgelig det er hyggelig at noen liker meg, på tross av at de dumper meg.

Det er bare at det virker så voldsomt å si "den som får deg er heldig", når de hadde muligheten til å få meg selv.

Men jeg går utfra at det har noe med tilfeldigheter/uflaks å gjøre.

At jeg blir brukt som en måte å få bekreftelse på?

Jeg vet jeg er attraktiv, og jeg vet jeg får mye oppmerksomhet når jeg er ute. Og det vet de som har dumpa meg også.

Men jeg er nok kanskje litt kjedelig og forutsigbar. :)

Skrevet

Syns det er en ganske irriterende ting å høre jeg. Altså… hvis jeg liker en, og vedkommende svarer med det så blir jeg litt sånn…. det hjelper meg lite når det er deg jeg vil ha. For da bryr jeg meg fint lite om eventuelle andre.

Syns det høres mer ut som et slags forsøk på å veie opp for den avvisningen man holder på med.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke.

Eksen min sa det samme da hun dumpa meg. Og det var hun som satt og gråt, og det var jeg som måtte trøste henne, fordi "foreldrene hennes kom til å hate henne når de fikk vite at hun hadde dumpa den perfekte mann"

Og de andre som har sagt det, har sagtcdet i ettertid, dvs par mnd etter,hvis vi har snakka.

Og i det ene tilfellet hadde jeg allerede funnet meg en ny date, som hun visste om.

høres rart ut. Hadde ikke falt ut av forekskelse med en JEG så på som den perfekte mann. Jeg dumpa en som alle andre mente var perfekt men som ikke var så bra match som det virka som for andre. Men jeg så aldri på han selv som perfekt
Skrevet

Syns det er en ganske irriterende ting å høre jeg. Altså… hvis jeg liker en, og vedkommende svarer med det så blir jeg litt sånn…. det hjelper meg lite når det er deg jeg vil ha. For da bryr jeg meg fint lite om eventuelle andre.

Syns det høres mer ut som et slags forsøk på å veie opp for den avvisningen man holder på med.

Ja. Jeg syns det er utrolig frustrerende. Det er sånn jeg får lyst til å rive av meg håret for.

Jeg skjønner jo at det er kjipt å skulle dumpe noen pga liten penis, for små muskler osv.

Men det blir så "overkill" med "den som får deg er heldig!"

Har lyst til å svare:"hvorfor vil ikke du være den heldige?", men det blir litt kleint.....

Skrevet

høres rart ut. Hadde ikke falt ut av forekskelse med en JEG så på som den perfekte mann. Jeg dumpa en som alle andre mente var perfekt men som ikke var så bra match som det virka som for andre. Men jeg så aldri på han selv som perfekt

Det kan hende hun egentlig ikke var så forelska i utgangspunktet, men at hun ga det en sjanse.... Jeg veit ikke :)

Skrevet

Jeg har sagt det til en og jeg mente det. Jeg var ikke klar for noe nytt og han fortjente mer enn hva jeg kunne gi ham og derfor sa jeg den dama som fikk ham var heldig.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det kan hende hun egentlig ikke var så forelska i utgangspunktet, men at hun ga det en sjanse.... Jeg veit ikke :)

det er jo mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...