AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg tok 1 ml med leppeinjeksjon for ei uke siden, og nå ser det allerede ut som om alt har gått ut etter at hevelsen gikk bort. Jeg ser bare at leppekanten er noe tydeligere og kjenner at det er noe der. Skulle da tro at 1 ml skulle sitte litt igjen? Anonymous poster hash: 0490a...cbd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Altså overleppen står noe mer ut, men den er ikke fyldigere. TS Anonymous poster hash: 0490a...cbd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Tok 1 ml fordelt på overleppe og underleppe. TS Anonymous poster hash: 0490a...cbd
Prestekragen Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Ofte sier de at det skal litt mer til første gangen for å få det resultatet du vil. Hvordan injeksjon tok du? Har tatt 1 ml restylane selv, og kan se resultatet, men SÅ mye større ble det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Ofte sier de at det skal litt mer til første gangen for å få det resultatet du vil. Hvordan injeksjon tok du? Har tatt 1 ml restylane selv, og kan se resultatet, men SÅ mye større ble det ikke. Jeg tok teosyal. Ja, det er nok sikkert fordi det var første gangen jeg gjorde det. Jeg skal fylle på mer etter ei stund. TS Anonymous poster hash: 0490a...cbd
Prestekragen Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg tok teosyal. Ja, det er nok sikkert fordi det var første gangen jeg gjorde det. Jeg skal fylle på mer etter ei stund. TSAnonymous poster hash: 0490a...cbd Det skal jeg også, hun bare anbefalte meg å vente en full måned før man fyller på, så man ser resultatet helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå