AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 I går kveld spilte jeg på datamaskinen (LoL) og var midt i en runde, jeg kjente da at jeg følte meg tissentrengt. Etterhvert forsvant trengselen og jeg fortsatte å spille, da kom trengselen igjen ut i runden men jeg holdt meg. Siste gangen kom det brått på og jeg klarte å tisse på meg. Er det trist at jeg fortsatte å spille ferdig runden (20+ minutter) med urin i buksene og på stolen før jeg gikk på badet for å skifte og vaske opp?Anonymous poster hash: 0ddf3...d73
Nuttery Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Både det at du ikke gikk på do når du forsto at du VIRKELIG måtte tisse, og det at du ble sittende i ditt eget urin i 20+ minutter er trist, ja. 14
#Sunrise Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Det at du ikke vet svaret på det, å må spørre her er trist! 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Går det ikke ann å sette på pause på det derre spillet ditt a Anonymous poster hash: d218b...7e9
Molte Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Hvis dette er tilfelle så må du være veldig spillavhengig når du ikke greier å gå ifra spillet for å gå på do. Normalt sett så hadde jo folk gått å skiftet med engang hvis de skulle være så uheldig å tisse på seg. Men vente i 20 minutter til? Trur du må skaffe deg hjelp hvis du er så avhengig av å sitte å spille at du sitter i din egen urin i 20 minutter + 1
Gjest Hummels Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Hahaha må jo gi deg tid til å gå på do
Antlers Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Det kommer jo helt an på om det var ranked eller ikke, samt hvilket nivå du er på 2
Gjest bustyvel Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Bra du er klar over egne problemer
Gjest daisydaisy Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Hva har dette egentlig med samliv og relasjoner å gjøre?
Gjest Evans Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Hva har dette egentlig med samliv og relasjoner å gjøre? Det blir lite med samliv og relasjon om personen prioriterer dataspill og sitte i sin egen urin - sikkert derfor
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Det kommer jo helt an på om det var ranked eller ikke, samt hvilket nivå du er på Ja det var ranked, hadde jo ikke gjort det om det ikke var ranked. Bør jeg kutte ut spillingen tror dere? En venn av meg har invitert meg på fest på lørdagen, men jeg tenkte å droppe det til fordel for å spille med noen fra nettet. Bør jeg bare dra på den festen allikevel? TSAnonymous poster hash: 0ddf3...d73
globalagogo Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Går det ikke ann å sette på pause på det derre spillet ditt aAnonymous poster hash: d218b...7e9 Tror ikke man kan sette Internett på pause dessverre :/ 1
Gjest _LilleMy Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Ja det var ranked, hadde jo ikke gjort det om det ikke var ranked. Bør jeg kutte ut spillingen tror dere? En venn av meg har invitert meg på fest på lørdagen, men jeg tenkte å droppe det til fordel for å spille med noen fra nettet. Bør jeg bare dra på den festen allikevel? TSAnonymous poster hash: 0ddf3...d73 Er jo bare å gå tilbake til basen mens du tar deg 2 minutter til å gå på do. Haha, herregud.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Det tristeste er at du lager tråd om det... Kjøp deg bleier, problem solved. Anonymous poster hash: d5d7b...76f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Det tristeste er at du lager tråd om det... Kjøp deg bleier, problem solved.Anonymous poster hash: d5d7b...76f Når man kommer til det stadiet har du passert ekstremt. Anonymous poster hash: e5f81...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 Jeg vil påstå sånt er trist hvis du er voksen. Det er ekkelt, rett å slett. Hvis man har latterkrampe og får ei litta skvett i trusa, så er det noe annet. Anonymous poster hash: 14562...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå