AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Vi fikk beskjed om at barnet vårt skulle på tur med barnehagen. De skulle ta vogn med til de som sover på dagtid. Min sover 1,5-2 timer i barnehagen normalt. Så kommer jeg for å hente, og ungen har vært på tur uten mulighet for å sove og er dausliten og hysterisk klengete... Bør jeg gi noen tilbakemelding til de ansatte på at dette faktisk er ondt mot barn som trenger søvnen sin? Anonymous poster hash: 48ecd...f76
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hvor gammelt er barnet? Kan det være at barnet ikke har fått til / villet sove pga. Uvante omgivelser/vogn?Anonymous poster hash: cf0ae...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Ville ikke sakt at det var ondt, men ville spurt hva som gikk galt. Min vil ikke sove i vogn lenger pga vanen med å sove i seng i barnehagen. Jeg har bedt om at min aller nødigst skal bli med på tur siden de ikke får henne til å sove da. Anonymous poster hash: 18041...901
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Vil du heller holde ungen vekk fra tur med de andre enn en dag med sliten unge? Og ondt er det vel ikke akkurat selv om du mener du må slite med en trøtt unge på ettermiddagen. Anonymous poster hash: ff78e...8e3 5
minister-mio Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Spurte du ikke hvorfor han ikke hadde sovet? Tviler på at det er fordi dem er onde
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Vil du heller holde ungen vekk fra tur med de andre enn en dag med sliten unge? Og ondt er det vel ikke akkurat selv om du mener du må slite med en trøtt unge på ettermiddagen. Anonymous poster hash: ff78e...8e3 En liten unge må jo få luren sin. Her hadde ungen enten kollapset når vi kom hjem og våkna mitt på natta, eller om jeg holdt henne oppe blitt så grusomt overtrett att hun hadde hylt til nærmere midnatt, og sovet urolig. Klart søvnen til de som har behov må tas hensyn tilAnonymous poster hash: 99a27...c0b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Ja dette var ondskap satt i system. Skulle tro at det var Satan selv som drev denne barnehagen. Anonymous poster hash: 8b7a8...adf 9
Muscae Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Vil du heller holde ungen vekk fra tur med de andre enn en dag med sliten unge? Og ondt er det vel ikke akkurat selv om du mener du må slite med en trøtt unge på ettermiddagen.Anonymous poster hash: ff78e...8e3 Med små barn må man faktisk ta hensyn til barnets primærbehov fremfor sekundære behov. Søvn er veldig viktig for små barn, mye viktigere enn tur. Ofte er det de voksne som ønsker å gå på tur, fordi det er mye morsommere enn å bare tusle rundt på den samme lekeplassen dag ut og dag inn. 3
Gjest Hoppetau Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Vil du heller holde ungen vekk fra tur med de andre enn en dag med sliten unge? Og ondt er det vel ikke akkurat selv om du mener du må slite med en trøtt unge på ettermiddagen. Anonymous poster hash: ff78e...8e3 Søvn er et primærbehov på lik linje med mat. Det prioriteres over tur og gøy i alle fall om barnet er lite
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Ja dette var ondskap satt i system. Skulle tro at det var Satan selv som drev denne barnehagen.Anonymous poster hash: 8b7a8...adf Anonymous poster hash: 3812a...e2d
Stinelin Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Hadde helt klart tatt en prat med dem om dette. For våre barn er søvn viktig, og det må enten legges til rette for en hvil, eller får ungene stå over. De har masse tid til å være med på tur senere og før/etter søvn, eller sove underveis. Ungene våre blir skikkelig uttafor om de ikke får sove når de trenger det, slik er det med oss også. 1
Gjest saya Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Ondt var vel litt sterkt. Men jeg hadde spurt barnehagen hvorfor barnet ikke hadde sovet....
Ciara Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Ja dette var ondskap satt i system. Skulle tro at det var Satan selv som drev denne barnehagen.Anonymous poster hash: 8b7a8...adf Nå lo jeg godt --- TS, det går jo an å høre om noe kan gjøres annerledes. Pleier han å få sove i vogna? Er det et alternativ å høre om han kan være igjen i barnehagen sammen med andre barn? Det er dumt å gå glipp av turdag, men det er verre å ha en segneferdig unge. På vår småbarnsavdeling foregikk turene fra ti til tolv, så var det soving som normalt. De lengre turene startet barna med på storbarnsavdeling når de fleste ikke lenger sov på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå