AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har en partner som stresser mye, ofte og av mange forskjellige årsaker. Kan noen gi råd om avslappingsteknikker, reseptfrie legemidler/naturmedisin som kan hjelpe, osv? Jeg blir sprø av å leve med en som er kontant stresset, for det gjør at han har lav terskel for å bruke sinnastemmen, rope, bli sint og rase avgårde med kjøretøyet vårt. Det går ut over meg når det ikke er min feil og jeg blir forbannet, så det ender med krangel. Not cool. Anonymous poster hash: cbbe2...26a
Gjest bustyvel Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Han må finne ut hvorfor han stresser, og jobbe med å redusere de stressfaktorene. Og skjerpe seg i forhold til familien sin.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Vi begge vet nøyaktig hva stressfaktorene er, noen av dem blir han ikke kvitt og kan heller ikke unngå eller redusere. Noe av det kan han unngå, men velger å ikke gjøre det fordi det bare ender med mere kav senere. Han takler stresset på en dårlig måte og jeg vil gjerne hjelpe med å finne noe som kan hjelpe litt, før jeg blir så sint at jeg sier eller gjør noe jeg kommer til å angre på. Jeg føler jeg går å himler med øynene, biter meg i tungen og rister på hodet mer enn noe annet i løpet av en dag og det er kun fordi han er så stresset. Han har trolig begynnende mavesår pga dette og går rundt og er bekymret for alt mulig hele tiden. Jeg klarer ikke å finne på noe som kan hjelpe selv, fordi jeg er ganske laid back, lar meg ikke bekymre eller stresses av slikt som jeg ikke kan gjøre noe med og tar det meste som det kommer, istedefor å bekymre meg over det. Anonymous poster hash: cbbe2...26a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Han bør sjekke it mindfullnesAnonymous poster hash: 0f67d...b78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå