Version 2.0 Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Når barnet mitt er hos faren. Nå har jeg hatt den lille i 2 uker her hos meg, og han skal nå være hos faren til og med mandag. Jeg var sliten igår og hadde mange planer for idag der jeg skulle trene, gjøre rent i huset og lignende. Men jeg har ikke gjort en dritt! Jeg har sovet, spist litt og bare sittet foran pc. Og dette er ikke noe nytt! Hver gang jeg har barnløse perioder, så mister jeg fullstendig driven. Jeg klarer ikke å gjennomføre en dritt. Jeg føler liksom at ingenting har et poeng. Jeg har ingen energi eller motivasjon til noe som helst. Skulle egentlig vært på butikken, vinmonopolet og diverse praktiske ærender, men jeg gidder ikke. Jeg sitter bare her. Flere med delt omsorg som føler det samme, eller er dere rene energibomba når dere har barnefri? Dette kommer seg nok i løpet av dagene, men jeg har jo ikke så mange dagene fri, så hadde vært greit om jeg faktisk fikk gjort noe som jeg ikke får gjort ellers når jeg har barnet her. Tåpelige greier, men ganske irriterende.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Det blir veldig tomt i huset her uten den lille på fire.. Anonymous poster hash: e147a...111
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Blir kanskje feil att jeg svarer siden jeg bare er fra barnet 2 halve dager i uka(8mnd), men ja jeg kjenner meg igjen. Så mye jeg skulle gjort men ender opp på sofaen og teller ned timer. Når jeg har henne er jeg alltid på føttene og får både leka, støvsuga, lagt mat osv. Er vant til fult kjør. Er godt den første timen alene. Da koser jeg meg med snacks og setter på en film. Så blir jeg bare sittende å kjede meg og alt jeg skulke gjøre når jeg endelig har barnefri blir glemt.Anonymous poster hash: b234b...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå