AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Heisann. Har noe jeg rett og slett må få ut, og kanskje få noen kommentarer på. Kanskje det er bare svada for dere, men trenger på en måte å få det ut et sted. Jeg er inne i et avstandsforhold, og det er relativt ferskt, og selv om vi bor et stykke fra hverandre ser vi hverandre ofte og har det veldig bra sammen. Et tema som er litt sensetivt er hennes ekser. Hun liker ikke å snakke om det, og har selv sagt at jeg ikke er så interessert i det, men blir jo også litt nysgjerrig når man sitter alene et stykke unna. Her om dagen ble PC'en hennes ødelagt, og hun spurte på facebook om noen kunne noe om det, og det kom et navn der som jeg mistenker er hennes eks (relativt sikkert basert på tidligere ting på facebook). Hun har selv uttalt at hun ikke har noen kontakt med noen av sine ekser, og at hun ikke har noen av de på facebook. Så her tidligere i uka hadde hun en på besøk hele kvelden som skulle fikse PC'en hennes, og var der hele ettermiddagen og kvelden. Hun hadde ikke snakket med vedkommende på flere år, men kjente han godt før sa hun, og han gjorde hele jobben gratis for henne. Jeg føler meg rimelig sikker på at det er en av hennes ekser, men at hun ikke ville si det til meg av en eller annen grunn. Jeg stoler såpass på henne at hun neppe har vært utro, men at hun heller vil prøve å skåne meg og si at en hennes ekser som var der, men det plager meg litt. Så bilder av han på facebook og føler meg egentlig på ingen måte truet på det plan, samt at vi har det veldig godt sammen. Spurte ikke direkte hvem det var, noe jeg angrer på nå og vil liksom ikke dvele noe mer på det med hun på telefon og virke veldig sjalu, samt veldig stalker som har klart regnestykket og finne ut hvem et par av hennes ekser er på facebook.. men samtidig så tynger det veldig på meg, og jeg hadde liksom håpet hun ville si det til meg. Vi snakker masse sammen hver eneste dag, så jeg vet som regel hva hun driver med hele tida, så jeg håper jeg slipper å tenke på at hun er med han igjen. Skal jeg la dette ligge, eller ta det opp med henne? Er så glad i henne og vil ikke ødelegge noe ved å virke veldig sjalu, men det gnager veldig på meg. Hilsen mann i midten av 20-årene. Anonymous poster hash: 9e148...1e9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Bare spør henne rett ut nå hvem det var, hvordan de kjenner hverandre eller noe sånt. Skjønner at det gnager, og det beste er vel å få lirket det ut av henne, men uten at hun føler seg angrepet eller anklaget Anonymous poster hash: 918e3...0e7
Gjest brutal_mann Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Vil du eller vil du ikke stole på at hun ikke har ekser på FB?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Spør henne du:) Og jeg ser absolutt ikke greia med å "samle" på xer på FB. Lykke til. Anonymous poster hash: 36926...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå