AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hei! Har budd i lag med kjæresten min i 2år no. Me har hatt eit ganske opp og ned forhold. Pga utroskap og løgner, fra han sia. Kjenner på kroppen at eg begynner å bli ganske lei. Har ikke tillit til han lengre, å veit heller ikke kosen eg skal klara å bygga den opp i gjen. Eg føller eg har prøft alt. Men kvar gang finner eg ut nye ting!:/ å blir jo barre meir og meir lei meg. Men så e eg jo super glad i han, å har ikke lyst te å sjå han me ei anna jenta. Så ka gjere du då? Prøve ein siste gang eller gjir opp å fere??!?! Anonymous poster hash: 55c4c...0b9
Gjest krokodillen Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 gi opp, det er ikke vits. om 2 måneder vil du føle deg 100 kilo lettere. vi mennesker er vanedyr( selv om vi ikke liker å innrømme det) å bryte ut av noe som er vane er vanskelig men som oftest kommer det bare gode ting ut av det. angrer ikke et sekund på at jeg gikk ifra min ex. jeg fikk plutselig puste igjen
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Om det ikke føles rett, og ting bare blir verre og verre, er det kanskje greit å gi slipp eller? Selvfølgelig vil det knyte seg litt i magen om du ser han med en annen. Han har jo tross alt vært "din", og du vil forsatt føle at han er litt "din". Men det går kjapt over! Særlig når du innser at det er tross alt ikke så ille å være alene. Og når du måtte finne en ny som du passer bedre sammen med, kommer du ikke til å skjønne hvorfor du gadd å holde ut så lenge med noe så dårlig. Anonymous poster hash: 7eebb...074
Teethgrinding Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Når det ikke finnes tillit lengre finnes det ei heller et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå