Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er andre mnd vi prøver å teste etter EL, da vi begynner å bli utålmodige. Har ikke fått positiv test hverken denne mnd eller forrige. Har regelmessig mensen.

Fikk to streker for noen dager siden. Men teststreken var mye svakere enn kontrollstreken. Og i bruksanvisningen står det at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Hva tror dere?

Testen er fra billigetester.

Noen som har hatt EL selvom dere ikke fikk utslag på tester?

Var gravid for fire år siden - SA, så jeg har i allefall hatt eggløsning tidligere.

Anonymous poster hash: 540ed...7c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester du på ettermiddag?

Selv er jeg ikke så fornøyd med billigtestene, syns det er vanskelig å tolke om de er helt positive. Så jeg har brukt Clearblue digital i tillegg, tar den når jeg er i tvil om billigtesten er positiv eller ikke. Og ofte har det vist seg at teststreken ikke blir så sterk som jeg tror den skal bli.

Anonymous poster hash: 2cb4c...ea9
Skrevet

Jeg temper i tillegg til å bruke noen el-tester, og det skjer at strekene aldri blir like sterke som kontrollstrek ja. Men er ofte økende i stryke for å avta igjen. El kommer dagen etter jeg har sett sterkeste streken. Veldig temphopp. Så nå har jeg lært meg å tolke de testene :)

Anonymous poster hash: 98e21...982

Skrevet

Jeg har positiv test i under 24 timer, så jeg må teste morgen og kveld for å få positiv test. Mine ble heller aldri 100% positive, men teststreken var tilnærmet lik teststreken bare.

Har du regelmessig mens har du mest sannsynlig el også. Temp om du vil være mer sikker eller bruk en fertilitetsmonitor feks.

Anonymous poster hash: c3527...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...