AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hvilken blomst gir man som hemmelig beundrer til en kvinne? Anonymous poster hash: 54a86...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Rafflesia! Anonymous poster hash: 115df...836
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Eh, nei... Anonymous poster hash: 54a86...5a8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 http://bloomiq.com/cutflowerstips/meanings-flowers "Secret admirer: red mums, gardenias". Ikke vet jeg hvor man får tak i sånne men Anonymous poster hash: 3c990...e38
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Gir man én, to eller tre? Anonymous poster hash: 54a86...5a8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 "Secret admirer: red mums, gardenias". Ikke vet jeg hvor man får tak i sånne men Ser jeg får det på plantasjen... men dette er jo potteplanter... Anonymous poster hash: 54a86...5a8
Ferny Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Er det noen som driver med sånt fremdeles altså. Jeg fikk tilsendt en blomst av en hemmelig beundrer en gang. Det var mer en hel "kurv" med glitter og hjerter og alt mulig rart. Den havnet på døren til mine foreldre da, ettersom det var adressen i telefonkatalogen. Hele greien var litt... rar. Dropp hjerter og glitter i hvert fall. Og sjekk at du har rett adresse. Og SKRIV NAVNET DITT. For min del endte det bare opp med at min daværende kjæreste ble skikkelig forbanna, ettersom jeg spurte om det var han (noe det da IKKE var). Jeg fant aldri ut hvem den var fra - så, what's the point.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå