AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har du bra tanker og tro på ditt kjærlighetsliv? Jeg er veldig opp og ned i tankene. Av og til mister jeg fullstendig troen på om jeg er bra nok, for jeg har blitt skuffet så mye. Av og til har jeg tro!. Anonymous poster hash: 7c6a8...e64
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Det går litt opp og ned. Er 24 og har aldri hatt kjæreste. Sånn utenom kjempekorte "forhold" på barneskolen Har vært skikkelig forelska noen ganger, men det har aldri blitt noe. Var veldig sjenert før, så hadde ikke turt å satse på noe uansett. Det er først de siste par årene at jeg har følt meg klar for et forhold. Men frykten for avvisning er for mye til stede. Dessuten er det en jeg ikke kommer over. Noen ganger føler jeg at det er helt håpløst, mens andre ganger får jeg en sterk følelse av at det skal bli oss. Tenker en del på og er redd for å være singel i enda ti år til. Jeg er jo fortsatt ung og ifølge mange har jeg sikkert god tid. Men jeg ønsker jo en å dele livet med, og det skulle helst ha skjedd noe på den fronten snart! Anonymous poster hash: 35fa2...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå