Gå til innhold

Er det mulig!

Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa

Fanken ta alle som ikke klarer å gi beskjed om NÅR de skal ha ferie og hvor lenge og som gjør om på det hundre ganger etterpå!

Det er bare tull, rot og pisspreik med ferielista her på jobben og jeg blir SPRØ av det!

Og disse tullingene skal jeg prøve å ha oversikt på nå i to lange måneder....!HYYYYYYYYYYL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Joda. Jeg ble temmelig irritert over sjefen som bare dro på ferie uten å si fra til meg, og uten å delegere ansvaret, så alt ble jo bare kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Er det ikke så en får trang til å dælje paraplyen i hue på en eller annen?Jeg sitter på sentralbord og oppdager plutselig at jeg sitter og ljuger for folk som ringer hit, fordi folk som har satt seg opp på ferie har utsatt/forskjøvet den, og andre som har dartt på ferie tidligere. Noen tilbringer halve da`n i røykebua, eller på dass eller gud-veit-hvor. Ihvertfall kan jeg sitte en evighet og prøve å få satt over til en eller annen dust som er på vift oppi korridoren her!

AAAARRRRGHHH! :sinna::kjempesinna::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

En av grunnene til at jeg ikke sitter på sentralbord. (har prøvd, ja) Etterhvert fikk jeg lyst til å be folk om å ta telefonen og stappe den langt oppi.... Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Kan du ikke klage til sjefen din? Som kan gi de ansette det gjelder en advarsel. Det skaper jo unødig arbeid for dere, og gir et dårlig bilde av bedriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Himmel så deilig at det er noen som skjønner hvor irriterende sånt er.

Fikk nettopp bekreftet nå at det er ei som skal ha alle fem fereiukene sine, i stedet for de tre som står på den originale ferielista.......

* Brøle som en gorilla og stappe folk på hue ned i askebegeret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

NÅ har jeg endelig satt på svareren og kan gå hjem! :hoppe:

HJEM! Hjem til middag og stillhet! Skal til og med slå av lyden på mobilen og bare sjekke sms innimellom!Jiiipppiii!

God middag,jenter! Vi prates i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...