AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har lyst å bruke en svart dress i et bryllup jeg skal i. Brudgommen fortalte at han skal ha grå dress. Slik jeg forstod det er den ikke mørk grå. Kan jeg likevel bruke en svart dress? Hilsen en usikker mann Anonymous poster hash: e916f...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Del Skrevet 3. september 2014 Huh? Ja hvorfor ikke? Med mindre dette er paret har lagt ut kleskode er det bare å ta på seg dressen min mann hadde grå, de fleste hadde svarte, andre blå og grå. Anonymous poster hash: 081dd...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 3. september 2014 #3 Del Skrevet 3. september 2014 De fleste har jo bare svart dress. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Del Skrevet 3. september 2014 Det var gode nyheter. Da slipper jeg å kjøpe ny dress. Anonymous poster hash: e916f...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. september 2014 #5 Del Skrevet 3. september 2014 Ikke uvanlig at brudgommen også i likhet med bruden kler seg litt på siden av hva gjestene bruker. Hvis ikke invitasjonen har kleskode er mørk dress det vanlige. Mørk dress er dress i marineblå, svart, antrasittgrått (nesten svart) og tilsvarende mørke toner som kan være vanskelig å skille fra ekte svart i litt dårlig belysning. Dress har slaget i samme stoff som resten, i motsetning til smoking som har silkekrage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 3. september 2014 #6 Del Skrevet 3. september 2014 Mørk dress er jo "standard" selskapstøy for menn. Jeg antar du har fått en invitasjon, og at det der står kleskode? Med mindre det der spesifikt står at dressen ikke skal være svart ville jeg brukt den dressen du har i skapet. Personlig synes jeg ikke brudeparet skal kreve at gjestene kjøper nye klær til bryllupet (selv om mange kvinner gjør det, men kanskje mest fordi de bruker bryllupet som et påskudd). Vi valgte å skrive "mørk dress" som kleskode, men mannen min brukte smoking. Nettopp fordi han ville skille seg ut fra gjestene, kanskje din venn tenker noe av det samme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå