AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Han snuste allerede da vi var sammen og jeg hadde ikke noe problem med snusen da og har aldri hatt noe problem med det tidligere. Men etter hvert som tiden gikk så syntes jeg hele tiden han hadde behov for å ha i snus konstant. Han ville heller raskt opp av senga etter sex for å ta seg en snus enn å ligge å kose litt med meg. Og jeg begynte å bli kvalm av lukten og smaken da han kysset meg eller var nær meg med snus i munnen. Å det er hele tiden viktig å ha med snusen uansett hvor han skal, å må på butikken å kjøpe snus. Å snus snus hele tiden! Jeg ser eskene over alt. Så det har endt med at det har gått helt til hode på meg så jeg sitter å tenker på den forbanna snusen hele tiden. Det har blitt så ille at jeg tror han syns snus er viktigere enn meg. Jeg vil han skal slutte, men han vil ikke. Han mener det et jeg som skal skjærpe meg, men jeg har fått et problem med snus jeg så det er ikke bare for meg å godta det. Det er mest sansynlig ingen andre som skjønner hvor ille dette har blitt for meg, fordi jeg regner med at de fleste ikke har noe imot snus. Men jeg ville bare lufte tankene mine litt. Tror vi kommer til å gjøre det slutt idag pga snusen. Trist.Anonymous poster hash: 83f23...5a4 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Vel, det blir vel som å bli sammen med en veldig morsom fyr. I begynnelsen er det morsomt, etterhvert blir det som å være sammen med en klovn og man blir dritt lei av alle vitsene hans. Du ble sammen med en snuser, og vil ikke lenger. Da er det jo bare å gjøre det slutt. Personlig tror jeg det ligger noe annet bak, enn snusen. Anonymous poster hash: 83abe...11f 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg skjønner deg, har hatt samme problem med menn som røyker daglig. I begynnelsen var det greit, men når den blir så altoppslukende blir det et irritasjonsmoment. Jeg kommer nok ikke til å gå inn i et forhold med noen igjen som snuser eller røyker daglig.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg skjønner deg, har hatt samme problem med menn som røyker daglig. I begynnelsen var det greit, men når den blir så altoppslukende blir det et irritasjonsmoment. Jeg kommer nok ikke til å gå inn i et forhold med noen igjen som snuser eller røyker daglig. Takk for støtten:-) Ja det blir et irritasjonsmoment uten like. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne klare å godta det, men jeg får det ikke til.Anonymous poster hash: 83f23...5a4
Gjest Heartbeat Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Skjønner deg SÅÅ godt. Snus er noe herk. Har selv hatt en kjæreste som snuset og jeg nektet å kysse han når han hadde den snusen. Smaker jo helt jævlig! Du får sette foten ned og si at han får snuse når han er alene og med venner og droppe den sammen med deg 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Han snuste allerede da vi var sammen og jeg hadde ikke noe problem med snusen da og har aldri hatt noe problem med det tidligere. Men etter hvert som tiden gikk så syntes jeg hele tiden han hadde behov for å ha i snus konstant. Han ville heller raskt opp av senga etter sex for å ta seg en snus enn å ligge å kose litt med meg. Og jeg begynte å bli kvalm av lukten og smaken da han kysset meg eller var nær meg med snus i munnen. Å det er hele tiden viktig å ha med snusen uansett hvor han skal, å må på butikken å kjøpe snus. Å snus snus hele tiden! Jeg ser eskene over alt. Så det har endt med at det har gått helt til hode på meg så jeg sitter å tenker på den forbanna snusen hele tiden. Det har blitt så ille at jeg tror han syns snus er viktigere enn meg. Jeg vil han skal slutte, men han vil ikke. Han mener det et jeg som skal skjærpe meg, men jeg har fått et problem med snus jeg så det er ikke bare for meg å godta det. Det er mest sansynlig ingen andre som skjønner hvor ille dette har blitt for meg, fordi jeg regner med at de fleste ikke har noe imot snus. Men jeg ville bare lufte tankene mine litt. Tror vi kommer til å gjøre det slutt idag pga snusen. Trist.Anonymous poster hash: 83f23...5a4 Jeg snuser selv og er kjæreste med en som gjør det. Vi har snus på nattbordet vi så vi ikke trenger å reise oss etter sex. Ellers kysser vi ikke med snus i og vi har alltid tyggis eller saft eller noe stående der vi oppholder oss (det hadde vi hatt uansett altså), så da forsvinner jo smaken. Du høres noe hysterisk ut. Anonymous poster hash: f07cc...214 1
Gjest chisandra Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Skjønner at du er lei, men tenker at hvis det blir slutt på grunn av det også noe annet galt.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Skjønner deg SÅÅ godt. Snus er noe herk. Har selv hatt en kjæreste som snuset og jeg nektet å kysse han når han hadde den snusen. Smaker jo helt jævlig! Du får sette foten ned og si at han får snuse når han er alene og med venner og droppe den sammen med deg Jo men vi bruker å være mye sammen, å han blir kjempesint hvis han går for lenge uten snus. Å i tilleg så tror han visst at jeg kommer til å godta snusingen endag helt ut av det blå... Men der tar han feil.Anonymous poster hash: 83f23...5a4
Puny Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Men hvorfor irriterer det deg? Jeg snuser ikke selv, men det ville aldri irritert meg om noen andre rundt meg gjorde det. 'Han må på butikken' ' du ser sakene hele tiden' er dette virkelig SÅ plagsomt, jeg ville valgt mine kampsaker med omhu... 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Men hvorfor irriterer det deg? Jeg snuser ikke selv, men det ville aldri irritert meg om noen andre rundt meg gjorde det. 'Han må på butikken' ' du ser sakene hele tiden' er dette virkelig SÅ plagsomt, jeg ville valgt mine kampsaker med omhu... Som sagt så regnet jeg ikke med at alle eller de fleste ville forstå problemet. Men når jeg skjønte at snusen var viktigere enn meg så ble det et problemAnonymous poster hash: 83f23...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Vet hvordan du har det!! Kjæresten min kaster i tillegg snusen OVERALT. Altså, det liger snus i sengen, på gulvet osv. Både jeg og andre har sagt det er utrolig ekkelt, men han bryr seg ikke. Utrolig spesielt mener jeg. Men over til ditt problem; jeg er ganske sikker på at han ikke kommer til å slutte, ut i fra hva du skriver er han veldig avhengig. Har dessverre ingen andre tips enn å prate mer med ham om saken.. Anonymous poster hash: 5fa47...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Vet hvordan du har det!! Kjæresten min kaster i tillegg snusen OVERALT. Altså, det liger snus i sengen, på gulvet osv. Både jeg og andre har sagt det er utrolig ekkelt, men han bryr seg ikke. Utrolig spesielt mener jeg. Men over til ditt problem; jeg er ganske sikker på at han ikke kommer til å slutte, ut i fra hva du skriver er han veldig avhengig. Har dessverre ingen andre tips enn å prate mer med ham om saken.. Anonymous poster hash: 5fa47...0bc Ja vi skal prate om saken ikveld. Han ville ikke ha noe krangling, men det blir det uansett, alltid.Anonymous poster hash: 83f23...5a4
Kamikatze Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Er han skikkelig hekta, så er snus viktigere enn deg...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Vet hvordan du har det!! Kjæresten min kaster i tillegg snusen OVERALT. Altså, det liger snus i sengen, på gulvet osv. Både jeg og andre har sagt det er utrolig ekkelt, men han bryr seg ikke. Utrolig spesielt mener jeg. Men over til ditt problem; jeg er ganske sikker på at han ikke kommer til å slutte, ut i fra hva du skriver er han veldig avhengig. Har dessverre ingen andre tips enn å prate mer med ham om saken.. Anonymous poster hash: 5fa47...0bc Dette gjorde min kjære også når vi ble sammen, så da kjøpte jeg noen små søppelbøtter som jeg plasserte på strategiske steder. De må han også tømme selv, for jeg hater lukten, og det fungerer perfekt Anonymous poster hash: 10964...baf
Gjest krokodillen Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Han snuste allerede da vi var sammen og jeg hadde ikke noe problem med snusen da og har aldri hatt noe problem med det tidligere. Men etter hvert som tiden gikk så syntes jeg hele tiden han hadde behov for å ha i snus konstant. Han ville heller raskt opp av senga etter sex for å ta seg en snus enn å ligge å kose litt med meg. Og jeg begynte å bli kvalm av lukten og smaken da han kysset meg eller var nær meg med snus i munnen. Å det er hele tiden viktig å ha med snusen uansett hvor han skal, å må på butikken å kjøpe snus. Å snus snus hele tiden! Jeg ser eskene over alt. Så det har endt med at det har gått helt til hode på meg så jeg sitter å tenker på den forbanna snusen hele tiden. Det har blitt så ille at jeg tror han syns snus er viktigere enn meg. Jeg vil han skal slutte, men han vil ikke. Han mener det et jeg som skal skjærpe meg, men jeg har fått et problem med snus jeg så det er ikke bare for meg å godta det. Det er mest sansynlig ingen andre som skjønner hvor ille dette har blitt for meg, fordi jeg regner med at de fleste ikke har noe imot snus. Men jeg ville bare lufte tankene mine litt. Tror vi kommer til å gjøre det slutt idag pga snusen. Trist.Anonymous poster hash: 83f23...5a4 vel, du må skjerpe deg. du visste han snuste da dere ble sammen. å kreve at han slutter nå er tullete. om du har så store problemer med det så burde du heller funnet deg noen som ikke snuser. for dumt å klage på det i ettertid
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Dette gjorde min kjære også når vi ble sammen, så da kjøpte jeg noen små søppelbøtter som jeg plasserte på strategiske steder. De må han også tømme selv, for jeg hater lukten, og det fungerer perfekt Anonymous poster hash: 10964...baf Haha, jeg har faktisk også kjøpt ekstra søppelbøtter pga det! Endte med at han ikke brukte de, men vi bor ikke sammen, så har ikke så mye kontroll over ting dessverre.. Bra det funket for dere! Er jo utrolig irriterende.. Anonymous poster hash: 5fa47...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Min mann røyket og snuste da vi møttes, det gjør han ikke lenger. Han fikk ikke røre meg, røyke i nærheten, kysse meg eller ha det i mitt hus. Da han flyttet inn ble det brått slutt på snus og røyk. Jeg skal ikke forgiftes pga hans vaner. Hadde han ikke sluttet hadde jeg slått opp.Anonymous poster hash: 0b84f...f27 4
Skrive feil Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Du rett og slett irriterer deg over han og i dette tilfellet hans snusbruk. Det er du som har et problem med han. Ikke "han og snusen". 1
RockyRose Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Når eg vart ilag med kjæresten min både snusa og røyka han. Etter kvart slutta han å røyke fordi han aldri "kom på" å røyke når eg ikkje gjorde det. Eg takla korkje lukta, smaken eller utsjånaden til av snus. Og difor slutta han å snuse og. Med litt press frå meg, sjølvsagt. No takkar han meg, for han er heilt enig i det eg alltid har sagt Stå på, så kan det hende din sluttar og! 1
Gjest daisydaisy Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 Min kjæreste snuser ikke, men jeg har full forståelse for at dette irriterer deg. Det jeg ikke skjønner derimot, er hvorfor du tror dere kommer til å gjøre det slutt i dag pga. snusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå